منهای فوتبال

3574
رافائل نادال در مسابقات تنیس قطر

رافائل نادال در مسابقات تنیس قطر

اسطوره ۳۷ ساله اسپانیایی یک بار دیگر برای بازگشت به میدان تلاش می‌کند.

به گزارش ایران ورزشی؛رافائل نادال پس از اینکه چندی پیش در پی یک مصدومیت جدید مجبور به انصراف از تنیس آزاد استرالیا شد، تا کمتر از یک ماه دیگر به میادین بر خواهد گشت.مرد پیشین اول تنیس جهان قرار است در مسابقات ۲۵۰ امتیازی دوحه قطر که از تاریخ ۳۰ بهمن ماه آغاز می‌شود به میدان برود.

تنیس‌باز ۳۷ ساله اسپانیایی در ماه ژانویه پس از یک سال غیبت، با شرکت در مسابقات بریزبن به میادین بازگشت و به رغم یک شروع عالی و امیدوارکننده‌، در دیدار سوم خود با بدشانسی دوباره مصدوم شد تا نخستین گرند اسلم سال ۲۰۲۴ را از دست بدهد.

با وجود اینکه این اتفاق موجی از ناامیدی را در مورد نادال ایجاد کرد، اما به نظر می‌رسد این بازیکن اسپانیایی مصمم به ادامه مسیر است و قصد دارد در مسابقات تنیس قطر بار دیگر برای بازگشت به میادین تلاش کند. مسابقات دوحه در زمین هارد برگزار می‌شود و نادال سابقه یک بار قهرمانی در این مسابقات را دارد که به سال ۲۰۱۴ بر می‌گردد.

ستارگان بزرگ دیگری مانند دنیل مدودف، آندری روبلف و اندی ماری نیز در مسابقات دوحه شرکت خواهند کرد.

حضور نادال، قهرمان ۲۲ دوره گرند اسلم، اما قطعاً سطح و اعتبار مسابقات تنیس قطر را بالاتر خواهد برد و اگر همه چیز خوب پیش برود، او در ادامه به احتمال زیاد در مسابقات مسترز ایندین ولز و مایمی نیز حاضر خواهد بود.

هدف اصلی نادال در این فصل اما بدون تردید مسابقات خاک و در رأس آن گرند اسلم رولان گاروس است و او در نظر دارد تا با شروع فصل مورد علاقه‌اش به اوج آمادگی برسد.

نادال همچنین قرار است در روز ۳ مارس، در یک دیدار نمایشی به نام «نتفلیکس اسلم» در لاس‌وگاس، به مصاف هموطن جوانش کارلوس آلکاراس برود. این مسابقه اولین پخش زنده تنیس در نتفلیکس خواهد بود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال