فوتبال جهان

3576
بارسلونا قصدی برای فروش مهاجم خود ندارد

بارسلونا قصدی برای فروش مهاجم خود ندارد

با وجود این که رابرت لواندوفسکی در این فصل عملکرد چندان جالبی نداشته است، اما باشگاه بارسلونا به دنبال این نیست که در پایان فصل او را به فروش برساند.

به گزارش ایران ورزشی؛ رابرت لواندوفسکی در تابستان 2022 بود که بایرن مونیخ را ترک کرد و راهی بارسلونا شد. او در فصل گذشته رقابت های لالیگا برنده جایزه پی چی چی یا همان آقای گلی شد. اما در این فصل اوضاع اصلا برای او خوب پیش نرفته است. البته به طور کلی تمام بازیکنان بارسلونا در این فصل از رقابت های لالیگا عملکرد فصل قبل را نداشته اند و لواندوفسکی هم بخشی از همین تیم است.

ستاره لهستانی در این فصل در 27 بازی برای بارسا، 12 گل به ثمر رسانده و 5 پاس گل داده است. به گفته روزنامه اسپورت، با وجود عملکرد ضعیف رابرت لواندوفسکی در این فصل از رقابت ها، باشگاه بارسلونا این بازیکن را مجبور به جدایی نخواهد کرد و لواندوفسکی اگر بخواهد می تواند همچنان در بارسلونا بماند.

البته اگر خود رابرت لواندوفسکی قصدی برای جدایی از باشگاه بارسلونا داشته باشد، آبی و اناری ها برای او مانع تراشی نخواهند کرد و بارسا تصمیم گرفته که به خواسته لواندوفسکی درباره ماندن یا رفتن احترام بگذارد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان