فوتبال جهان

3600
بدون بلینگام بهشتی برای رئال نیست!‏

بدون بلینگام بهشتی برای رئال نیست!‏

رئال مادرید در بازی مقابل لاس‌پالماس بهترین گلزنش جود بلینگام را در اختیار ندارد و ‏در غیبت او احتمالا با مشکل مواجه خواهد شد. ‏بدون بلینگام بهشتی برای رئال نیست!‏

به گزارش ایران ورزشی، رئال مادرید در حال حاضر با 43 گل زده دومین قدرت تهاجمی لالیگا است. رئالی‌ها این هفته به مصاف لاس پالماس می‌روند، تیمی که با 17 گل زده در رده‌بندی قدرت تهاجمی در رتبه یکی مانده به آخر قرار دارد.

اما رئال با مشکلی غیرمنتظره مواجه است و در مقابل لاس پالماس ستاره‌ای را در اختیار ندارد که بهترین گلزن تیم کارلو آنچلوتی است. بلینگام به دلیل کارت زردی که مقابل آلمریا گرفت به دلیل تعداد کارت‌های زردش محروم شد.

رئالی‌ها بعد از دو روز مرخصی امروز تمرین را در والدبباس از سر گرفتند و در این تمرین کاملا مشخص بود که آنچلوتی در غیاب بلینگام روی یک نفر حساب می‌کند: براهیم دیاز. ستاره‌ای که در این فصل کمتر مورد اعتماد صد در صدی آنچلوتی بوده ولی هرگاه وارد زمین بوده نشان داده استحقاق فیکس بودن در خط حمله پرستاره رئال را دارد.

اما آنچلوتی می‌داند خط حمله تیمش مقابل لاس پالماس کار راحتی در پیش ندارد. به همین خاطر است که او احتمالا حسرت در اختیار نداشتن بلینگام را خواهد خورد. با اینکه لاس پالماس تازه وارد به لالیگا قدرت تهاجمی چندانی ندارد ولی نقطه قوتش در این فصل قدرت دفاعی بالا بوده است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان