فوتبال ایران

3602
جعفری 2- ایراندوست یک

سرمربی شهرداری سیرجان:انتخاب مربی ماه انگیزه می دهد

جعفری ۲- ایراندوست یک

از ابتدای لیگ شانزدهم زنان، هر ماه یک مربی به‌عنوان برترین مربی یک ماه اخیر فوتبال زنان انتخاب می‌شود.

به گزارش ایران ورزشی،عنوانی که در دو ماه ابتدایی به مرضیه جعفری، سرمربی پرافتخار خاتون بم، رسید و در ماه قبل، مریم ایراندوست، سرمربی شهرداری سیرجان، موفق به کسب این عنوان شد. این انتخاب توسط اشخاصی که عضو کانون مربیان هستند، یعنی بيژن ذوالفقارنسب، امير قلعه‌نوعى، حسين شمس، حميد درخشان، سيامك رحيم‌پور، بهزاد داداش‌زاده، دكتر سعيد ناصرى و همچین اعضای هیئت ژوری فوتبال زنان ایران صورت می‌پذیرد. پیرو همین انتخاب مریم ایراندوست، سرمربی شهرداری سیرجان و منتخب دی‌ماه فوتبال زنان مطرح می کند:«انتخاب مربی ماه انگیزه بسیاری به هر مربی می دهد.»

او درخصوص انتخابش گفتد:«این اقدام آنها در شرایطی که همه جا صحبت از فوتبال مردان بود، برای ما باعث ایجاد انگیزه ‌شد. همین لوح و اینگونه تقدیرکردن از ما در حضور تمام مربیان برتر فوتبال و با حضور اصحاب رسانه باعث می‌شد با روحیه بیشتری به راه خود در فوتبال زنان ادامه دهیم. خودتان به‌خوبی می‌دانید که همواره توجه به فوتبال زنان بسیار کمتر از مردان بوده، در دو سه سال اخیر خیلی شرایط بهتر شده، هم از نظر توجه مسئولان، هم از نظر توجه رسانه‌ها و هم از نظر استقبال اسپانسرها از فوتبال زنان، شرایط بسیار بهتر از پیش شده و این اقدام کانون مربیان هم نقش موثری در دیده‌شدن کار ما داشته است.»

ایراندوست در مورد انتخاب‌های کانون مربیان امسال گفت:« درخصوص امسال فکر می‌کنم همه چیز خیلی منظم‌تر از قبل درحال انجام و پیگیری است. در لیگ شانزدهم هر ماه مربی برتر فوتبال زنان انتخاب و اعلام شده است. نحوه انتخاب هم دقیقا مشابه انتخاب مربی برتر آقایان است. هیئت مدیره کانون مربیان، هیئت ژوری زنان که شامل ١٠ نفر هستند و برخی از اصحاب رسانه حق رأی‌دهی دارند. در هر ماه چهار مسابقه انجام می‌شود که مربی‌ها براساس آماری مثل تعداد پیروزی و تعداد گل‌های زده و خورده تیم‌شان امتیاز می‌گیرند و درنهایت مربی برتر ماه انتخاب می‌شود.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران