منهای فوتبال

3627
بیلیکا: او باید از من عذرخواهی کند!

درگیری فیزیکی بین سانه و سرمربی اونیون برلین

بیلیکا: او باید از من عذرخواهی کند!

در چارچوب بازی عقب افتاده از هفته سیزدهم در نیم فصل اول بوندسلیگا، بایرن مونیخ در خانه خود موفق با شد با تک گل رافائل گریرو مقابل اونیون برلین به پیروزی برسد.

 

به گزارش ایران ورزشی؛ اگرچه این بازی خود نکته خاصی نداشت اما تحت‌الشعاع درگیری بین نناد بیلیکا و لروی سانه قرار گرفت که باعث اخراج سرمربی اونیون برلین و همچنین دادن یک کارت زرد به بازیکن باواریایی‌ها توسط داور شد.

در دقیقه 76 این بازی درحالی  توپ به بیرون از زمین رفت که  لروی سانه می‌خواست اوت را پرتاب کند، رمانی که او  می‌خواست توپ را بردارد با نناد بیلیکا درگیر شد. این درگیری ابتدا به صورت لفظی شروع شد و در ادامه به زد‌وخورد میان این دو رسید. سرمربی اونیون برلین نیز دوبار صورت سانه را گرفت. در جریان مصاحبه با اسکای آلمان پس از پایان بازی و پیش از کنفرانس خبری، بیلیکا درباره اینکه باید از چه کسی پس از این اتفاق عذرخواهی کند، گفت:«  او مرا در محدوده خودم هل دادم و من هم واکنش نشان دادم. حالا باید از بازیکنان تیمم عذرخواهی کنم اما از سانه نه؛ زیرا او باید از من عذرخواهی کند.»

با این حال در کنفرانس خبری بعد از بازی که بیلیکا کمی آرام‌تر شده بود، توضیح بیش‌تری درباره  این درگیری داد:«من در منطقه مربیگری خودم بودم و توپ به سمت من آمد. من می‌خواستم توپ را بگیرم و آن را به سانه بدهم اما او که می‌خواست هرچه سریع‌تر بازی را به جریان بیندازد، مرا هل داد. بعد از آن نیز من طوری واکنش نشان دایم که نباید این‌کار را می‌کردم. من دستم را روی صورت او گذاشتم. من در محدوده خودم تحریک شدم و در همان‌جا واکنشی نشان دادم که نباید می‌دادم. بنابراین با این کارت قرمز هم کنار می‌آیم.»

 حالا باید دید چه مجازاتی برای نناد بیلیکا تعیین می‌شود؛ اما گفته می‌شود او حدأقل برای چهار تا شش بازی حق همراهی و هدایت تیمش در کنار زمین را نخواهد داشت.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال