منهای فوتبال

3690
اسماعیل‌نژاد دومین بازیکن تاثیرگذار تیم  ورونا در لیگ ایتالیا

اسماعیل‌نژاد دومین بازیکن تاثیرگذار تیم ورونا در لیگ ایتالیا

ستاره والیبال ایران با ۲۱۵ امتیاز ی که از ۱۶ بازی در لیگ ایتالیا برای ورونا گرفته، دومین بازیکن تاثیرگذار تیمش است.

به گزارش ایران ورزشی؛ امین اسماعیل‌نژاد ستاره و لژیونر والیبال ایران که در سال جاری برای ورونا در لیگ والیبال ایتالیا توپ می‌زند، با ۲۱۵ امتیاز ی که از ۱۶ بازی گرفتهف نفر  ۱۲ بهترین امتیازآوران لیگ والیبال ایتالیا است. لژیونر والیبال ایران درحالی موفق شده این امتیاز را گرفته که تنها در ۵۰ ست برای تیمش به میدان رفته است.

تئو فور با  ۳۱۶ امتیاز، بهترین بازیکن لیگ ایتالیا نام گرفته است. این بازیکن در ۶۳ ست برای تیمش به میدان رفته و موفق شده با عملکرد ۵.۰۲ امتیاز در هر ست بهترین بازیکن والیبال ایتالیا تا پایان دور ۱۶ این مسابقات نام بگیرد.

اسماعیل‌نژاد با  ۴.۳۰ امتیاز در هر ست یکی از بهترین بازیکنان تیمش است. ملی‌پوش والیبال ایران با عملکرد خوب خود به دومین بازیکن تاثیرگذار تیمش تبدیل شده است.

روک موژیچ بازیکن والیبال اهل اسلوونی که هم تیمی اسماعیل‌نژاد در لیگ والیبال ایتالیا است، با کسب ۲۴۱ امتیاز بهترین بازیکن ورونا شناخته می‌شود. این بازیکن در ۵۸ ست برای تیمش به میدان رفته و در هر ست توانسته است حدود ۴.۱۶ امتیاز برای تیمش به دست بیاورد.

تیم والیبال ورونا با  ۹ پیروزی و ۷ شکست با ۲۵ امتیاز در رده ششم لیگ والیبال ایتالیا قرار گرفته است. ترنتینو با ۱۵ پیروزی و تنها یک شکست صدرنشین لیگ والیبال ایتالیاست.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال