منهای فوتبال

3718
مهاجر: شکایت سرمربی تیم ملی کبدی از من رد شد

مهاجر: شکایت سرمربی تیم ملی کبدی از من رد شد

ملی پوش کبدی از رد شکایت سرمربی تیم ملی از وی در دادگاه تجدید نظر خبر داد.

به گزارش ایران ورزشی؛ ابوذر مهاجر درباره شکایت سرمربی تیم ملی کبدی از وی، اظهار داشت: غلامرضا مازندرانی از من شکایت کرد و بار اول شکایت او رد شد. پس از آن وکیلی استخدام و دوباره اعتراض کرد. شکایت او برای بار نخست به صورت غیرحضوری رد شد و بعد از اعتراض دوباره، قرار شد تا اگر به نتیجه‌ای نرسید، حضوری به دادگاه برویم تا اگر سوالی بود جواب دهم. خوشبختانه شکواییه برای دادگاه تجدیدنظر هم رد شد زیرا ادله کافی نداشتند.

وی افزود: حرف‌های من طبق حقیقت بود و مازندرانی وقتی شکایت کرد، خودش تایید کرده بوده که در ازای خدماتی که می‌دهد درصدی هم دریافت می‌کند. قبلا گفته بودم که اگر به دادگاه بروم با سینه سپر خواهم رفت زیرا ترسی ندارم. حتی وقتی من را از تیم ملی خط زدند احساسی برخورد نکردم و می‌خواستم جلوی فاجعه را بگیرم. زیرا شایسته سالاری در تیم ملی کنار گذاشته شده بود و هر بازیکنی که با مازندرانی قرارداد داشت، وارد تیم ملی می‌شد.

ملی‌پوش کبدی گفت: بازیکنان دیگر حتی حاضر نبودند در تیم ملی شرکت کنند زیرا اعتقاد داشتند که جایگاهی در تیم ندارند و همه ملی‌پوشان از قبل مشخص هستند. از دیروز که مسابقات لیگ آغاز شده است هیچ بازیکنی از مازندرانی رضایت نداشت و همه مصر بودند که وی در تیم ملی نباید باشد زیرا به آن ضربه زده است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال