فوتبال ایران

376
تاریخ دربی به نفع استقلال تغییر نمی‌کند

پرسپولیس با یک بازی کمتر مقابل آبی‌ها

تاریخ دربی به نفع استقلال تغییر نمی‌کند

سازمان لیگ تاکید کرده پرسپولیس با یک بازی کمتر نسبت به استقلال در دربی ۱۰۲ حاضر خواهد شد.

به گزارش ایران ورزشی؛ علی خطیر به تازگی اعلام کرده تنها درشرایطی حاضر به رویارویی با پرسپولیس در دربی 102 خواهد بود که رقیب نیز به اندازه استقلال در لیگ بازی کرده باشد.

این اظهارات درحالی به رسانه‌ها کشیده که طبق برنامه ریزی سازمان لیگ قرار است پرسپولیس تا قبل از دربی فقط یک بار در لیگ برتر به میدان برود که آن هم به دلیل درگیری با رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا است.

پرسپولیس طبق برنامه‌ای که از سوی سازمان لیگ تنظیم شده در تاریخ 18 آذر ماه در هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل تیم هوادار قرار خواهد گرفت.

بازی هفته یازدهم سرخ‌ها مقابل تیم نساجی اما به تاریخ 8 دی ماه سال جاری موکول شده و عملا پرسپولیس در بازی‌های هفته یازدهم حضور نخواهد داشت و فقط استقلال بازی خواهد کرد.

مهم‌ترین دلیلی که باعث شده پرسپولیس در هفته یازدهم مقابل رقیبش در لیگ برتر قرار نگیرد برگزاری بازی این تیم در تاریخ ششم آذرماه مقابل النصر عربستان است.

پرسپولیسی‌ها سپس در تاریخ چهاردهم آذرماه نیز در تهران میزبان تیم الدحیل خواهند بود وبعد از آن است که دوباره وارد لیگ برتر خواهند شد و بازی خود مقابل هوادارا را که چهار روز بعد از بازی آسیایی مقابل الدحیل است را برگزار خواهند کرد.

با این حال مسئولان باشگاه استقلال اعتقاد دارند که بازی دو تیم به دلیل حساسیت‌های موجود باید تا دربی به یک میزان باشد اما سازمان لیگ یک بار به همین دلیل دربی 102 را که قرار بود در هفته پنجم لیگ برتر برگزار شود به تعویق انداخت و دیگر بنا ندارد چنین اقدامی انجام دهد و طبق آخرین اظهاراتی که سهیل مهدی نیز به زبان آورده، دربی در همان تاریخ اعلام شده؛ یعنی 23 آذر ماه برگزار خواهد شد.

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران