اخبار

3774
هشدار شمسایی به لژیونرهای فوتسال: جام ملت‌های آسیا یا پادگان!

هشدار شمسایی به لژیونرهای فوتسال: جام ملت‌های آسیا یا پادگان!

طیبی، آقاپور، عباسی و اولاد قباد هنوز اجازه حضور در جام ملت‌های فوتسال آسیا را ندارند.

به گزارش ایران ورزشی؛ باشگاه‌های اسپانیایی اجازه حضور چهار لژیونر ایرانی در جام ملت‌های آسیا را نداده‌اند، چرا که این مسابقات جایی در تقویم فیفا ندارد. وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال به این بازیکنان هشدار داد که در صورت غیبت در جام ملت‌های آسیا معافیت‌شان لغو می‌شود و فرصت ادامه حضور در لالیگا را از دست می‌دهند.

شمسایی گفت: «من به آقاپور، عباسی و اولاد قباد که سرباز هستند قبلا گفتم با باشگاه ها صحبت کنید. طیبی آدم حرفه‌ای و دوره دیده‌ای است. خودش می‌داند چکار کند. بحث من ۳ لژیونر دیگر است. آنها نمی‌‌‌‌‌توانستند از ایران خارج شوند. آنها  سربازند و به خاطر اینکه ملی پوش بودند سازمان نظام وظیفه برای آنها مجوز ۳ ماهه خروج صادر کرده است.»

شمسایی اضافه کرد: «یکی از سایت‌ها نوشته بود گروکشی فدراسیون فوتبال. ما چه گروکشی داریم؟ بارها به ۳ ملی‌پوش لژیونر گفتیم خودتان با باشگاه رایزنی کنید. در حال حاضر فوتبال جام ملت‌های آسیا خارج از فیفا دی در حال برگزاری است. بازیکنان لژیونری مثل جهانبخش، طارمی، سردار و حسینی که در تیم ملی حاضرند و یا جام ملت های آفریقا که تمام بازیکنان بزرگ دنیا مثل محمد صلاح و...که در لیگ انگلیس بازی می‌کنند، نباید برای کشورهایشان از آنها استفاده کنند.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار