منهای فوتبال

3779
قهرمانی حماسی ستاره جوان ایتالیایی در اوپن استرالیا

فورزا سینر!

قهرمانی حماسی ستاره جوان ایتالیایی در اوپن استرالیا

پسر هویجی تنیس اولین گرند اسلم خود را دشت کرد.

به گزارش ایران ورزشی،یانیک سینر مرد چهارم تنیس با ثبت بازگشتی دیدنی بازی ۲-۰ باخته در مقابل دنیل مدودف را با پیروزی ۳-۲ عوض کرد و فاتح مسابقات اوپن استرالیا شد.

ظهر امروز در دیدار پایانی این رقابت‌ها که در ورزشگاه راد لیور شهر ملبورن برگزار شد، ستاره ۲۲ ساله ایتالیایی به رغم آنکه شروع ضعیف و ناامیدکننده‌ای داشت و دو ست اول را ۶-۳ به مرد سوم تنیس جهان واگذار کرد، اما در ادامه در عین ناباوری به بازی برگشت و سه ست بعدی را ۶-۴، ۶-۴ و ۶-۳ از حریف روسش برد تا اولین گرند اسلم خود را به شکلی رویایی کسب کند.

مدودف با نمایش هجومی و هوشمندانه‌اش تا اواسط این دیدار ابتکار عمل را در دست داشت و جام را در مشت خود می‌دید، اما ماجرای تلخ فینال ۲۰۲۲ بار دیگر برایش تکرار شد تا طلسم ناکامی در ملبورن برای او ادامه پیدا کند.

فتح ملبورن هم‌چنین به حدود نیم‌قرن حسرت ایتالیایی‌ها برای قهرمانی در بخش انفرادی مردان گرند اسلم پایان داد و آن‌ها حالا به یمن ستاره جوان و آینده‌دار خود بعد از ۴۸ سال بار دیگر در این رویدادهای چهارگانه صاحب عنوان شدند.

افزون بر این، پسر هویجی تنیس حالا نخستین قهرمان ایتالیایی تاریخ اوپن استرالیا و سومین قهرمان مرد ایتالیایی مسابقات گرند اسلم نیز به حساب می‌آید.

در طرف دیگر اما مدودف در سومین تلاشش برای فتح نخستین گرند اسلم فصل ناکام ماند. او سال ۲۰۲۲ هم تا آستانه قهرمانی این تورنمنت پیش رفت اما اسیر بازگشت رافائل نادال شد تا دستش از جام کوتاه بماند. او هم‌چنین بعد از رقابت‌های اوپن آمریکا ۲۰۲۱ به دنبال دومین گرند اسلم خود بود که ناکام ماند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال