منهای فوتبال

3815
پدرو مادرم مهمترین دلیل اینجا بودنم هستند

انیک سینر بعد از قهرمانی در اوپن استرالیا

پدرو مادرم مهمترین دلیل اینجا بودنم هستند

ستاره جوان دنیای تنیس از نقش والدین خود در موفقیت‌هایش گفت و به آنها ادای احترام کرد.

به گزارش ایران ورزشی،یانیک سینر بعد از قهرمانی در اوپن استرالیا از پدر و مادر خود به خاطر حمایت‌های بی‌دریغ‌شان تقدیر کرد.ستاره ۲۲ ساله ایتالیایی گفت: «پدر مادرم هیچ‌وقت من را تحت فشار نگذاشتند و این شاید مهمترین دلیلی باشد که من امروز اینجا هستم.»

او افزود: «من از ۱۴ سالگی از خانه دور شدم و یاد گرفتم روی پای خودم بایستم. آشپزی کردن، شستن لباس‌ها، و خیلی چیزهای دیگر… شاید اولش سخت بود، اما در نهایت، این سریع‌ترین راه بزرگ شدن بود.»

سینر در ادامه با لحنی سرشار از احترام و همدلی به چالش دو طرفه این جدایی زودهنگام اشاره کرد و گفت: «اگرچه جدا شدن از خانه در چنین سنی سختی‌هایی برای من داشت، اما برای پدر و مادرم هم آسان نبود.»

سینر از خانواده‌ ساده‌ای می‌آید. پدر او یوهان سرآشپز یک رستوران محلی در ایتالیا بود و مادرش زیگلیند در همان رستوران پیش‌خدمت بود. قهرمان اوپن استرالیا با تقدیر از پدر و مادر خود افزود: «آن‌ها برای من بهترین پدر مادر ممکن بوده‌اند… ای کاش همه می‌توانستند پدر و مادری مثل آنها داشته باشند. هیچ وقت مرا تحت نگذاشتند. دوست داشتم این آزادی برای بچه‌های بیشتری ممکن بود.»

صحبت‌های سینر، فراتر از داستان موفقیت یک تنیس‌باز، حاوی درس‌هایی مهم برای والدینی است که آرزوی شکوفایی فرزندان خود را دارند. به ویژه آن دسته از والدین که رویاهای دست‌نیافته خود را در آینده فرزندانشان جست‌وجو می‌کنند و با این کار فشار و مسئولیتی مضاعف را روی دوش آنها می‌گذارند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال