اخبار

390
هدف مشترک کی‌روش و برانکو

هدف مشترک کی‌روش و برانکو

قطر و عمان سه‌شنبه در مقدماتی جام جهانی به دنبال دومین برد هستند.

قطر بعد از برد 8 بر یک مقابل افغانستان در مقدماتی جام جهانی سه‌شنبه به دنبال دومین برد در این مسابقات مقابل هند است. ستاره قطر در بازی اول معز علی، مهاجم الدحیل بود که چهار گل زد.

کارلوس کی‌روش بعد از برد پرگل روز اول شاگردانش گفت: «ما در تمام بازی‌های گروه برای برد به زمین خواهیم رفت. این راهی است که به هدف‌مان برسیم و به جام جهانی صعود کنیم.»

مربی پرتغالی گفت: «روحیه تیم ما بسیار بالاست که اهمیت زیادی دارد و کارمان در وجه فنی را ساده‌تر می‌کند. با وجود برد مقابل افغانستان به دنبال پیشرفت تیم هستیم و باید روی بازی دوم تمرکز کنیم.»

هند در روز اول برابر کویت به برتری یک بر صفر رسید، با این حال ایگور استیماچ می‌داند که تیمش مقابل قطر کار سخت‌تری دارد.

سرمربی هند گفت: «ما تیم قطر را ازتمام زوایا آنالیز کردیم و می‌دانیم که آنها چه سرعت و قدرت خوبی دارند. جایگیری دفاعی و تهاجمی آنها بی‌نقص است و این را با زدن هشت گل مقابل افغانستان نشان دادند. من از بازیکنانم می‌خواهم که مقابل قطر فشاری احساس نکنند و تلاش کنند از بازی لذت ببرند.»

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی عمان هم مثل کی‌روش به دنبال دومین برد در مقدماتی جام جهانی است. عمان در بازی اول موفق شد چین تایپه را با سه گل ببرد و سه‌شنبه میهمان قرقیزستان است.

برانکو بعد از برد روز اول تیمش گفت: «من هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیرم. همه می‌دانستند که ما تیم برتر هستیم، ولی باید این را در زمین نشان می‌دادیم. مهم بود که در شروع به برد برسیم. همیشه گفته بودم که بازی اول دشوار است، ولی بازی را به خوبی کنترل کردیم.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار