منهای فوتبال

3913
بازگشت به گذشته

تست‌های آمادگی جسمانی فرنگی‌کاران در آکادمی ملی المپیک

بازگشت به گذشته

اعضای تیم ملی کشتی فرنگی با حضور در آکادمی ملی المیک تست آمادگی جسمانی دادند؛ اتفاقی که بعد از سال‌ها انجام ‌شد.

به گزارش ایران ورزشی- اعضای تیم ملی کشتی فرنگی در فاصله 7 ماه مانده به بازی‌های المپیک 2024 پاریس، تست آمادگی جسمانی دادند.

این تست آمادگی جسمانی روز چهارشنبه در محل آکادمی ملی المپیک در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد. اتفاقی که سال‌ها بود، انجام نمی‌شد اما دیروز با نظر کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی انجام شد.

از زمان تاسیس آکادمی ملی المپیک، کشتی‌گیران وقتی اردوی آماده‌سازی داشتند، با حضور در آکادمی ملی المپیک برای انجام تست‌های آمادگی جسمانی در آکادمی حاضر می‌شدند اما شاید بیش از یک دهه بود که این اتفاق انجام نمی‌شد.

بعد از حضور رسول خادم به عنوان مدیر تیم‌های ملی و بعد هم به عنوان رئیس فدراسیون کشتی عملا حضور در آکادمی ملی المپیک و انجام تست آمادگی جسمانی از دستور کار خارج شد. رسول خادم چندان اعتقادی به جواب این تست‌ها نداشت اما بعد از رفتن خادم و تغییراتی که صورت گرفت هم در کشتی آزاد و هم در کشتی فرنگی به طور جسته و گریخته این کار انجام می‌شد اما دیگر روال گذشته را نداشت.

حالا بعد از مدت‌ها باز هم فرنگی‌کاران این کار را در دستور کار قرار دادند. البته هنوز مشخص نیست که به طور مداوم قرار است این کار انجام شود یا نه اما به نظر علیرضا دبیر این روش را قبول دارد.  


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال