فوتبال ایران

3923
سامان قدوس: تیم ما بهتر از جام جهانی فوتبال بازی می‌کند

توان فینالیست شدن را در قطر داریم

سامان قدوس: تیم ما بهتر از جام جهانی فوتبال بازی می‌کند

سامان قدوس هافبک ارزنده تیم ملی فوتبال ایران که در جام ملتهای آسیا خوش درخشید و نقش بسزایی در موفقیت‌ها و حرکت روبه جلوی ملی‌پوشان فوتبال کشورمان برای عبور از سد رقبا داشت، با تقدیر از امیرقلعه‌نوعی سرمربی تیم فوتبال ایران بابت فرصت طلایی که برای دیده شدن بیشتر توانمندی‌هایش در ترکیب اصلی دراختیارش قرارداده است تاکید دارد که تیم ملی فوتبال ایران می‌تواند یک پای فینال جام ملتهای آسیا درقط باشد.

 

به گزارش ایران ورزشی، سامان قدوس پس از بازی مقابل سوریه درباره پستی که در تیم ملی بازی می‌کند تاکید دارد:«من عاشق پستم در تیم ملی و سبک بازی سرمربی تیم ملی هستم و به نظرم این مدل بازی، مناسب من است. حقیقتا از صمیم قلبم از قلعه‌نویی ممنونم؛ چرا که فرصتی را به من داد که در دوره مربیان قبلی، چندان در اختیار من قرار نمی‌گرفت. و خوشحالم بخاطر اینکه من هم با تمام توانم دراختیار تیم ملی هستم تا اینگونه پاسخ توجه ویژه‌ای که کادرفنی به من دارند را بدهم.»

هافبک تیم ملی درباره اینکه آیا پستی که او در اختیار دارد برایش تفاوتی دارد یا نه معتقد است:«پست جدید من در تیم ملی، در برنتفورد هم به من کمک کرد؛ چرا که توانستم در پست‌های مختلفی در تیم‌های باشگاهی بازی کنم و از طرف دیگر بازی را از ابعاد دیگری ببینم.»

تیم ایران نسبت به جام جهانی قطر پیشرفت کرده است؟ قدوس در پاسخ به این سوال می‌گوید:«من اول از همه فکر می‌کنم که بودن در کنار هم شگفت‌انگیز است. مطمئنا یکسری از بازیکنان نسبت به سال گذشته پیشرفت کردند. مطمئنم که تیم بهتری نسبت به جام جهانی داریم. مطمئنم بچه‌های تیم ملی فوتبال ایران توان و ظرفیت فینالیست شدن و حتی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را دارند. اگر چه خودتان می‌بینید که تمامی تیم‌ها با قدرت تمام در قطر بازی می‌کنند و همه هدفشان رسیدن به فینال و بردن جام قهرمانی است.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران