منهای فوتبال

3955
وزیرورزش از روند بازسازی ورزشگاه آفتاب انقلاب دیدن کرد

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر

وزیرورزش از روند بازسازی ورزشگاه آفتاب انقلاب دیدن کرد

کیومرث هاشمی وزویرورزش وجوانان صبح امروز و پس از بازدید از محل ساخت مجموعه ورزشی جدید تهران، روانه ورزشگاه آفتاب انقلاب شد و به صورت سرزده از روند بازسازی این مجموعه فرهنگی ورزشی پایتخت بازدید بعمل آورد.

به گزارش ایران ورزشی، کیومرث هاشمی امروز پنجشنبه 12 بهمن ماه 1402 همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، با حضور در ورزشگاه دوومیدانی آفتاب انقلاب در جریان روند بازسازی و آماده‌سازی این ورزشگاه برای میزبانی از یازدهمین دوره مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا قرار گرفت. در این بازدید که سیدمحمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و مهدی مبینی سرپرست فدراسیون دوومیدانی نیز حضور داشتند توضیحاتی از سوی مسئولین برگزاری مسابقات درخصوص نحوه آماده‌سازی ورزشگاه به وزیر ورزش ارائه شد.

یازدهمین دوره مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا روزهای ۲۸، ۲۹ و ۳۰ بهمن‌ماه برگزار خواهد شد که تا به الان ۳۹۰ ورزشکار خارجی برای حضور در این مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند. این مسابقات حکم کسب سهمیه مسابقات المپیک و همچنین ورودی مسابقات داخل سالن قهرمان جهان که نیمه اسفندماه امسال که به میزبانی کشور اسکاتلند برگزار می‌شود را دارد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال