منهای فوتبال

3963
صدرنشینی ووگار، موسیوند و آزموده در جدال با رقبا

دوئل سخت شطرنجبازان ایران با رقبای خارجی در جام طاقبستان

صدرنشینی ووگار، موسیوند و آزموده در جدال با رقبا

در ادامه رقابت‌های شطرنج جام بین‌المللی طاق‌بستان ووگار، موسیوند و آزموده صدرنشین شدند و با برتری قاطع در بازی‌های رودرو از رقبای خود پیش افتادند.

به گزارش ایران ورزشی، تا دور هشتم رقابت‌های جام بین‌المللی طاق‌بستان در جدول A رسول‌اف ووگار از کشور آذربایجان با ۷.۵ امتیاز صدر نشین، بابوجیان لوون از کشور ارمنستان با ۶ امتیاز در جایگاه دوم و امیرمحمد آزادی با ۶ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد. در جدول B علی موسیوند با ۷ امتیاز در جایگاه اول، مجتبی صفری اسکندری با ۷ امتیاز در جایگاه دوم و مهدی رستم واحد  با ۶.۵ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفتند. اما در جدول C پارسا آزموده با ۷.۵ امتیاز در صدر، محمدپارسا دارابی با ۶.۵ امتیاز در جایگاه دوم و مهراد امیری با ۶.۵ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارند.

دور آخر دومین دوره مسابقات بین المللی جام طاقبستان به میزبانی استان کرمانشاه امروز مورخ ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ با حضور ۳۰۰ شطرنجباز در ۳ جدول A و B و C به پایان می‌رسد.

لازم به توضیح است، دومین دوره مسابقات بین المللی شطرنج "جام طاقبستان" با حضور ۳۰۰ ورزشکار داخلی و خارجی از امروز پنجشنبه به میزبانی شهر کرمانشاه به طور رسمی آغاز ‌شد. این دوره از رقابت ها با شرکت ۳۰۰ شطرنج باز از ۱۱ کشور خارجی و ۲۵ استان کشورمان به میزبانی مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار می شود. در این رقابت ها علاوه بر حضور ۶ استاد بزرگ خارجی و داخلی یکی از اساتید شطرنج با ریتینگ بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ از کشور آذربایجان نیز حضور دارد که این امر برای نخستین بار است که در کشورمان رخ میدهد. این رقابت ها در ۱۱ دوره و به صورت سوییسی برگزار می شود. برای دومین دوره مسابقات جام طاقبستان سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی پیش بینی شده است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال