منهای فوتبال

397
آخرین اردو دختران هندبال قبل از دانمارک

آخرین اردو دختران هندبال قبل از دانمارک

دختران هندبال در آخرین اردوی قهرمانی جهان دانمارک، جمعه ۳ آذرماه تمریناتشان را از سر می گیرند.

به گزارش ایران ورزشی، تیم ملی هندبال دختران ایران بعداز تجربه قبلی قهرمانی جهان، این بار با چهارمی آسیا جواز حضور در قهرمانی جهان 2023 را گرفت. در حالی که هیچکدام از تیم های مردان هندبال دوبار پیاپی به قهرمانی جهان صعود نکرده اند.مینا وطن پرست، هانیه لك، آرزو محمدی، ساناز رجبی، مائده عشاقی، فاطمه مریخ، ستاره رحمانیان، اسراء زندی، آرزو كیانی آرا، بهار ایزدگشب، عطیه شهسواری، زهرا فقیهی، نسترن گودرزی فراهانی، فاطمه خلیلی بهفر، حدیث نوروزی و مهربان بدوی 16 بازیکن  مسافر دانمارک هستند که برای چهار روز با برنامه های کادر فنی آخرین تمرینات را تا قبل از سفر در سالن فدراسیون فدراسیون انجام می دهند. تیم ملی هندبال دختران ساعت 22:45 دقیقه 7 آذرماه به دانمارک پرواز می کنند تا دو روز بعد یعنی از پنج شنبه درشهر هرنینگ با صف آرایی مقابل لهستان رقابتهای جهانی را استارت بزنند.

الهام سلوكی (سرپرست)، غلامعلی اكبرآبادی (مشاور فنی)، خدیجه قانع (مربی) و اكرم حبیب لو (فیزیوتراپ) تیم ملی هندبال را همراهی می کنند.    

بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی زنان جهان از 9 تا 26 آذر ماه  به میزبانی سه کشور نروژ، دانمارک و سوئد برگزار می‌شود .

براساس برنامه این رقابت‌ها، تیم ملی هندبال بانوان ایران در اولین بازی 9 آذر از ساعت  22:00 به وقت ایران به مصاف لهستان می‌رود.

ملی پوشان 11 آذرماه از ساعت 19:30 به وقت تهران در دومین بازی رو در روی آلمان قرار می گیرند و ژاپن آخرین رقیب دور مقدماتی ایران است که 13 آذرماه  از ساعت 19:30 به مصاف آن می روند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال