اخبار

4021
رمز شکست ژاپن این است!

رمز شکست ژاپن این است!

۶۷ درصد گل‌های دریافتی ژاپن روی ضربات ایستگاهی بوده و شاگردان قلعه‌نویی می‌توانند روی کرنرها و حتی اوت‌های دستی بلند به این تیم ضربه بزنند.

به گزارش ایران ورزشی؛ ژاپن ستارگان زیادی در فاز تهاجمی دارد، ولی خط دفاع و دروازه‌بان این تیم در جام ملت‌های آسیا آسیب‌پذیر بوده‌اند و این می‌تواند شانس صعود تیم ملی را بالا ببرد. زیون سوزوکی یکی از ضعیف‌ترین دروازه‌بان‌های تورنمنت است که سانترها و شوت‌ها را دوضرب می‌گیرد و قطعا در بازی مقابل تیم ملی هم بدون اشتباه نخواهد بود. در شکست ژاپن مقابل عراق هر دو گل روی سانتر و ضربات سر ایمن حسین زده شد و سوزوکی واکنش ضعیفی داشت.

ضعف بزرگ دیگر ژاپن روی ضربات ایستگاهی است. در اولین بازی هر دو گل ویتنام روی ضربات ایستگاهی بود و بازیکنان حریف ضربات سر را بالاتر از مدافعان ژاپن زدند. تک گل اندونزی به ژاپن هم روی پرتاب اوت دستی بلند بود. در مرحله یک چهارم نهایی هم تک گل بحرین نتیجه یک ضربه کرنر و واکنش فاجعه‌بار سوزوکی بود. با این حساب 4 گل از این 6 گل (67 درصد) روی ضربات ایستگاهی بوده است.

اگر شاگردان قلعه‌نویی در فاز دفاع انسجام خوبی داشته باشند و مرتکب اشتباه نشوند، قطعا روی ضربات ایستگاهی می‌توانند به ژاپن ضربه بزنند. بازیکنان سرزنی مثل آزمون، عزت‌اللهی، کنعانی‌زادگان و خلیل‌زاده می‌توانند در نبردهای هوایی محوطه جریمه ژاپن حرف آخر را بزنند. قلعه‌نویی روی نیمکت هم سرزنان خوبی مثل چشمی، مغانلو، اسدی و انصاری‌فرد را دارد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار