منهای فوتبال

4023
مراد محمدی: حسن یزدانی قبل از عید روی تشک است

تائید گزارش ایران ورزشی درباره بازگشت زودهنگام نابغه

مراد محمدی: حسن یزدانی قبل از عید روی تشک است

مدیر فنی تیم کشتی آزاد مازندران خبر از بازگشت قریب‌الوقوع حسن یزدانی به میادین داد. خبری که گزارش ایران ورزشی را تائید می‌کند.

به گزارش ایران ورزشی- مدیر فنی تیم ملی کشتی آزاد از بازگشت قریب‌الوقوع حسن یزدانی پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ ایران به تمرینات خبر داد. 9 بهمن گزارشی را ایران ورزشی منتشر کرد که به بازگشت زودهنگام حسن یزدانی به میایدن اختصاص داشت. گزارشی که حالا سید مراد محمدی مدیرفنی کشتی مازندران آن‌را تائید می‌کند و خبر از بازگشت زودهنگام یزدانی می‌دهد. در گزارشی که ایران ورزشی منتشر کرده بود، به تصمیم پزشکان اشاره شد که به دلیل جراحی کتف حسن یزدانی نمی‌تواند زودتر از اردبیهشت ماه تمریناتش را شروع کند اما برخی از اتفاقات باعث شده تا حسن یزدانی تصمیم بگیرد قبل از پایان سال‌جاری در تمرینات حضور داشته باشد.

سید مراد محمدی مدیرفنی کشتی آزاد مازندران درباره بازگشت زودهنگام حسن یزدانی به تمرینات کشتی گفت:« شرایط یزدانی خیلی خوب و فوق‌العاده شده است و چند روز پیش که با هم صحبت کردیم، عنوان کرد بخش زیادی از دامنه حرکتی کتفش بازگشته و چیزی بین 10 تا 15 درصد باقی مانده است. حسن یزدانی بین 10 تا 15 روز از برنامه‌های پزشکی پیش‌بینی شده جلوتر است و حتی می‌تواند پیش از عید نیز روی تشک بیاید، اما اصلاً لازم نیست عجله کند و بهتر است که بعد از کسب آمادگی کامل، تمرین روی تشک را آغاز کند.»

بازگشت پیش از موعد حسن یزدانی به تمرینات تیم ملی کشتی آزاد در صورتی که سلامتی‌اش را به خطر نیاندازد، باید به فال نیک گرفت. بازگشت او به تمرینات می‌تواند به تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در المپیک کمک کند و کادرفنی زودتر از بلاتکلیفی خارج شود.   


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال