فوتبال ایران

4027
برزگر :بهتر بود با مربیان ایرانی از جنس پرسپولیس هم صحبت می‌کردند

از عیسی حمایت کنند تا به روزهای اوجش برگردد

برزگر :بهتر بود با مربیان ایرانی از جنس پرسپولیس هم صحبت می‌کردند

مدافع اسبق پرسپولیس معتقد است انتخابی که دررابطه با مربی برزیلی توسط مدیریت پرسپولیس اتخاذ شد برای او دو سر برد بود و مربی برزیلی چیزی را از دست نداد.

ناصر قراگزلو ؛ محمد برزگر با این وجود برزگر نقطه نظرات معتقد است هواداران باید از عیسی حمایت کنند تا این بازیکن به روزهای اوج خودش برسد .

*در خصوص انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی تیم که واکنش های زیادی را در برداشته چه نظری دارید ؟

من فکر می کنم برای اوسمار این انتخاب دو سر برد بود چون این مربی با پرسپولیس قرار داد داشت و چیزی هم برای از دست دادن نداشت به همین دلیل از هر جهت که نگاه کنید اوسمار برنده این انتخاب بود اما به هر حال نکاتی در این انتخاب وجود دارد که در نوع خود جای تحلیل و تعمق بیشتری دارد .

اما هواداران چندان از انتخاب اوسمار استقبال نکردند !

به هر حال هواداران دوست داشتند که برانکو انتخاب شود چون با او خاطرات خوب همراه با چندین قهرمانی متوالی داشتند و به حق او را بهترین می دانستند به همین دلیل پذیرش مربی دیگر بعد از امیدی که آنهابرای حضور برانکو داشتند کمی برای هواداران غیرقابل هضم بود .

*اما مدیریت در توجیه استخدام اوسمار گفته که مربی دیگری پیدا نکرده که به درد پرسپولیس بخورد به همین دلیل اوسمار را انتخاب کرده که به پرسپولیس آشنایی زیادی داشته !

من فکر می کنم نباید این همه مدت همه تمرکز شان را برروی برانکو معطوف می ساختند و زمان را ازدست نمی دادند و موازی این کار حتما باید با مربیان متعدد دیگرهم صحبت می کردند البته در این بین ما مربیان خوب ایرانی از جنس پرسپولیس مانند عبدی و هاشمیان و مهدوی کیا هم داشتیم که فکر می کنم بهتر بود با آنها هم صحبت می کردند و در نهایت بهترین تصمصم ممکن را بعد از اینکه برانکو نیامد اتخاذ می کردند تا این همه حرف و حدیث درست نشود .

*بعد از جدایی سرلک فکر می کنی  در این پست کلیدی باید چه بازیکنی جایگزین بازیکن جدا شده شود ؟

من فکر می کنم خدا بنده لو هافبک خوبی است و حتما باید برای این منطقه بازیکنی را جذب کرد چون پست کلیدی و مهمی محسوب می شود .

*جدا از بازیکنانی که جذب شده اند فکر می کنی پرسپولیس در  به چه بازیکن دیگری نیاز دارد ؟

بازیکنان خوبی جذب شده اند نفراتی که به دردپرسپولیس می خورند و در ان پستها پرسپولیس به تقویت نیاز داشت اما جدا از این نفراتی که به خدمت گرفته من فکر می کنم پرسپولیس به یک بازیکن دیگر در پست خط حمله نیاز دارد و حتما باید در این منطقه یک بازیکن دیگر هم جذب شود چون بضاعت دو مهاجم برای پرسپولیس کافی نیست و حتما باید یک بازیکن دیگر هم جذب شود تا قدرت پرسپولیس در خط حمله به شکل خوبی تقویت شده و حریفان را تحت تاثیر خودش قرار دهد .

*در بین گزینه های ایرانی فکر می کنی چه گزینه هایی بودند که باشگاه می توانست در خصوص سرمربی روی آنها فکر کند ؟

من فکر می کنم حسین عبدی و چند گزینه دیگر ایرانی بودند که حتما به درد سرمربیگری پرسپولیس می خوردند اما به هر حال نمی دانم پای چه سیاستی در کار بود که باشگاه فقط حرف از مربی خارجی می زد و در آخر هم مربی که در خود پرسپولیس کار می کرد را به عنوان سرمربی انتخاب کردند .

*در خصوص جذب عیسی که با حاشیه های خاصی به تیم دیگری رفته بود اما به پرسپویلس بازگشت چه صحبتی دارید ؟

به نظرم عیسی مهاجم خوبی است و با توجه به ضعفی که پرسپولیس در امر گلزنی دارد حتما می تواند به پرسپولیس کمک کند از این رو از هواداران می خواهم اتفاقات قبلی در خصوص عیسی را فراموش کنند و از عیسی حمایت کنند تا این بازیکن به روزهای اوج خودش باز گردد .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران