فوتبال ایران

403
نکونام به بازیکنان: به لیست ورود و خروج توجه نکنید

نکونام به بازیکنان: به لیست ورود و خروج توجه نکنید

جواد نکونام از بازیکنان استقلال خواسته به شایعات لیست ورود و خروج توجه نشود.

به گزارش ایران ورزشی_ در هفته‌های اخیر  خبرهای متعددی درباره جدایی برخی بازیکنان از استقلال منتشر شده است. برای مثال موضوع انتقال امیرعلی صادقی از استقلال به تیم سوچی روسیه یا احتمال جدایی برخی از چهره‌های این تیم در نیم فصل نیز خبرساز شده است.

به موازات آن درباره جذب برخی بازیکنان نیز به کرات خبرهایی در رسانه‌ها به چشم خورده است که شاخص‌ترین آن‌ها امید نورافکن است؛ بازیکنی که هنوز نامش در فهرست نهایی سپاهان قرار نگرفته و اختلاف‌هایی هم با این باشگاه دارد که ممکن است درنهایت این وضعیت منجر به جدایی نامبره شود.

علاوه برنورافکن اخیرا درباره مذاکرات استقلال با بازیکنان خارجی که پیش‌تر مد نظر بودند نیز خبرهایی منتشر شده است که البته مجموع این اخبار بیش از آنکه به حقیقت نزدیک باشد، نشان دهنده احساس نیاز دربرخی پست‌ها است.

بااین حال سرمربی استقلال در صحبت‌هایی که اخیرا با بازیکنان و حتی اعضای کادر فنی خود داشته به این موضوع مهم اشاره کرده است.

نکونام به همه یاد آور شده که سرنوشت در دست خودتان است و می‌توانید با نمایش مطلوبی همه چیز را تغییر دهد. ضمن اینکه سرمربی استقلال از بازیکنان خواسته هرگز به مسائل نقل وانتقالاتی که اخیرا داغ شده و در رسانه‌های متعدد به چشم می‌خورد توجهی نشود.

سرمربی استقلال درواقع از بازیکنانش خواسته چشم‌ها را به روی اخبار و شایعات ببندند و با تمام قدرت به تمرین بپردازند ودر بازی‌های باقی مانده با انرژی بسیاری گام به میدان بگذارند تا استقلال وضعیت خود را در صدر جدول حفظ کند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران