فوتبال ایران

4105
تلاش استقلال برای لغو اولین بازی جام حذفی| جواب سازمان لیگ فعلا منفی است

تلاش استقلال برای لغو اولین بازی جام حذفی| جواب سازمان لیگ فعلا منفی است

احتمال اینکه استقلال درغیاب ملی‌پوشان خود مقابل تیم مس رفسنجان بازی کند، کم نیست. این بازی یک روز قبل از فینال جام ملت‌های آسیا برنامه ریزی شده است.

به گزارش ایران ورزشی؛ اگر تیم ملی به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کند و در تاریخ ۲۱ بهمن ماه در فینال مقابل یکی از تیم‌های کره جنوبی یا اردن قرار بگیرد، استقلال درشرایط قانونی و عادی نمی‌تواند از وجود ملی‌پوشان خود در این بازی استفاده کند. تیم ملی یک روز بعد از بازی استقلال مقابل مس رفسنجان که طبق برنامه برای تاریخ ۲۰ بهمن ماه برنامه‌ریزی شده، به میدان خواهد رفت و بر اساس گفته‌های مسئولان سازمان لیگ تا این لحظه امکان لغو این بازی وجود ندارد.

اگر استقلال در تیم ملی سه ملی‌پوش داشت، لغو بازی در دستورکار سازمان لیگ قرار می‌گرفت، اما به دلیل وجود دو ملی‌پوش امکان لغو این بازی قطعی نیست. سهیل مهدی درباره لغو احتمالی اولین بازی استقلال در جام حذفی گفت: « همان‌طور که گفتم تیم‌هایی که ملی‌پوش دارند و تعداد آن‌ها از حدی بالاتر است می‌توانند درخواست تعویق بازی‌هایشان را بدهند. تیم‌هایی که ملی‌پوش دارند روز ۲۶ بهمن‌ماه در لیگ بازی خواهند کرد. با این وضعیت به نظر نمی‌آید تغییری در برنامه ایجاد شود و بازی‌ها در زمان خود برگزار خواهد شد.» با وجود اظهارات مهدی اما احتمال تغییرات وجود دارد.

شاید به دلیل فضایی که در تیم ملی حاکم است درنهایت فدراسیون فوتبال پا وسط بگذارد و با لغو این بازی موافقت کند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران