فوتبال ایران

4147
مربی جدید پرسپولیس اواخر هفته در تهران

مربی جدید پرسپولیس اواخر هفته در تهران

زمان حضور عضو جدید کادر فنی پرسپولیس در ایران مشخص شد و این مربی به زودی در تمرینات سرخ‌پوشان حاضر خواهد شد.

به گزارش ایران ورزشی؛ سرانجام بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی، اوسمار ویرا دستیار برزیلی وی به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد و تا پایان فصل هدایت تیم را برعهده خواهد داشت.

باشگاه پرسپولیس برای انتخاب دستیار جدید این مربی برزیلی، وحید هاشمیان و حسین عبدی را در نظر داشت و با هر یک از این افراد وارد مذاکره شد که در نهایت این دو مربی به مدیران این باشگاه پاسخ منفی دادند تا حضور آنها در این جمع سرخ‌پوشان منتفی شود.

از همین رو باشگاه پرسپولیس به سراغ علیرضا امامی‌فر بازیکن سابق خود رفت که بعد از مذاکرات صورت گرفته بین طرفین حضور، بازیکن سابق پرسپولیس در کادرفنی این تیم کنسل شد تا این بار باشگاه، درپی گزینه خارجی باشد. رافائل گونزالوس تولدو مربی ۴۳ ساله و برزیلی که هدایت تیم برازیلنسه را از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ برعهده داشته، از سوی اوسمار به باشگاه معرفی شد تا پس از توافقات انجام شده، او عضو جدید کادرفنی سرخ‌پوشان در ادامه فصل باشد.

با پیگیری‌های انجام شده مشخص شد این مربی در چند روز آینده وارد ایران خواهد شد و از آخر هفته به عنوان دستیار اوسمار ویرا در تمرینات پرسپولیس شرکت خواهد کرد تا این مربی عضو جدید کادرفنی سرخ‌پوشان باشد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران