منهای فوتبال

4149
داک ریورس  و کریس فینچ سرمربیان مسابقه ال استار

داک ریورس و کریس فینچ سرمربیان مسابقه ال استار

سرمربیان دو تیم کنفرانس شرق و غرب لیگ NBA برای دیدار ستاره‌ مشخص شدند.

به گزارش ایران ورزشی،سرمربیان دو تیم کنفرانس شرق و غرب برای دیدار ستاره‌‌های لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا، NBA All-Star مشخص شدند.بر این اساس؛ داک ریورس که به تازگی به تیم میلوکی باکس پیوسته، هدایت تیم کنفرانس شرق و کریس فینچ، سرمربی تیم مینه‌سوتا تیمبروولوز، هدایت تیم کنفرانس غرب را بر عهده خواهد داشت.دیدار ستاره‌های لیگ NBA در سال 2024 روز یکشنبه 29 بهمن در ایندیانا برگزار خواهد شد.

*نحوه انتخاب مربی های مسابقه آل استار

تیمی که بهترین رکورد را در کنفرانس خود دارد، سرمربی اش به عنوان سرمربی تیم آل استار انتخاب می شود. البته قانونی در اوایل دهه 1990 تصویب شد که به هیچ مربی ای اجازه نمی دهد که در دو سال متوالی سرمربی تیم آل استار شود. این قانون به قانون رایلی معروف است. دلیل آن، حضور پت رایلی، سرمربی وقت لس آنجلس لیکرز به صورت متوالی در مسابقه آل استار بود.

رایلی میان سال های 1982 تا 1990، در 9 سال، 8 بار سرمربی تیم کنفرانس غرب بود. همین باعث شد تا لیگ این قانون را تصویب کند. به این ترتیب اگر مربی ای به عنوان مربی آل استار انتخاب شود و سال بعد نیز تیمش صدرنشین کنفرانس باشد، باید جای خود را به مربی دومین رکورد برتر کنفرانس بدهد.

*لیست استارترهای آل استار 2024

اسامی استارترهای آل استار 2024 مشخص شد. بازی نمایشی آل استار NBA از امسال دوباره به فرمت کنفرانس غرب مقابل کنفرانس شرق برمی گردد. بازیکنانی که نامشان را در ادامه می خوانید، در هفتاد و سومین بازی آل استار تاریخ کنار هم بازی خواهند کرد.

استارترهای کنفرانس شرق:یانیس آنتتوکومپو (کاپیتان)،جوئل امبید،جیسن تیتم،تایریس هلیبرتن و پیسرز دیمین لیلرد           

استارترهای کنفرانس غرب:

لبران جیمز (کاپیتان)،کوین دورنت،لوکا دانچیچ  ،نیکولا یوکیچ و شی گیلجس الکساندر

*لبران جیمز تمام نمی شود

لبران جیمز برای بیستمین بار در آل استار شرکت می کند. پادشاه بسکتبال حالا به تنهایی بالاتر از کریم عبدالجبار (19 بار) رکورددار حضور در آل استار می شود. لبران به تازگی وارد 39 سالگی شده است!


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال