منهای فوتبال

4151
پیتر نیکس: استفن کری همیشه دست کم گرفته شده است

پیتر نیکس: استفن کری همیشه دست کم گرفته شده است

کری به خوبی می‌داند که علی‌رغم موفقیتش، بسیاری هنوز او را به عنوان یک فوق ستاره ایده‌آل و کاریزماتیک NBA نمی‌دانند.

به گزارش ایران ورزشی،استفن کری سال‌های شکل گیری دوران بسکتبال خود را با مخالفانی که از او به خاطر هاله‌ی غیر جذابش در زمین انتقاد می‌کردند، گذراند. به عنوان یک بچه لاغر، برای درفت NBA او را به عنوان یک فرد بالقوه اما پایین بودن از لحاظ استاندارد انفجاری و اتلتیک بودن برچسب زدند. آن‌ها حتی در پیش نویس درفت درباره او نوشتند: که هرگز به او برای رهبری تیم خود تکیه نکنید.

گزارش منفی درفت NBA درباره کری نظر پیتر نیکس کارگردان مستند Stephen Curry: Underrated، را به خود جلب کرد. نیکس وقتی عمیق‌تر درباره استف تحقیق می‌کرد، متوجه شد که ستاره گلدن استیت وریرز همیشه بر این باور بوده که موفقیت‌اش حرف اول را می‌زند، اما او هرگز تایید مردم را جلب نمی‌کرد.

پیتر نیکس درباره استفن کری گفت:ما آن گزارش درفت NBA درباره کری را کشف کردیم که اساسا پتانسیل او را نمی‌دید. و ما همچنین نوع ذهنیت درونی او را کشف کردیم، که اعتقاد بسیاری زیادی بر این است که او با وجود همه چیزهایی که به دست آورده، دست کم “Underrated” گرفته شده، می‌شود و خواهد شد.

داستان Underrated استف شایسته گفتن است

استفن کری اکنون (2023/24) در پانزدهمین فصل حضورش در لیگ NBA است. در مورد دستاورد “Chef Curry” از روز اول به بعد بیش از آنچه مردم از او انتظار داشتند به دست آورده است. این روایت به نیکس دلایل بیش‌تری داد تا داستان Underrated و در عین حال جذاب استفن کری را به اشتراک بگذارد.

پیتر نیکس کارگردان مستند استفن کری بیان کرد:بنابراین هدف ما در این مستند، این بود که سعی کنیم واقعیت داستان را برای مردم باز کنیم، اینکه چرا من جذب او شدم، این یک داستان واقعی بود که قبلا ندیده بودم.

استف و باز کردن مسیری جدید

بر خلاف برخی از هم‌عصرانش در NBA، کری به دلیل تمرکز بر کار خود و کمتر روی درام، شهرت زیادی برای خود ایجاد کرد. با این حال، این بدان معنا نیست که MVP دو دوره لیگ، چیزهای منفی مردم درباره او را نمی‌شنود.

استفن کری در مصاحبه‌ی خود در سال 2021، اذعان داشت:من صحبت‌ها و سر و صداهای زیادی مبنی بر اینکه چه کسی نیستم، شنیدم و قرار بود من افشا شوم و چیزی‌هایی از این دست. من قطعا به مسیری که باز کرده‌ام افتخار می‌کنم. اما این همچنین درک این موضوع است که وقتی شما هر سال در حال مبارزه هستید، در آن تعقیب‌وگریز رسیدن به فتح قله، و زمانی که سعی می‌کنید قهرمانی را به دست آورید، ممکن است بیش از بقیه مورد انتقاد قرار بگیرید فقط به این دلیل که چرا من اینجا هستم و نباید در اینجا حضور داشته باشم.

در نتیجه، کری قبلا منتقدان خود را ساکت کرده و بر مجموعه گسترده‌ای از موانع غلبه کرده است. با این وجود، جالب است بدانید که او چگونه توانست با آن کنار بیاید در حالی که دائما در سطح بالایی بازی می‌کرد، چیزی که مستند قول به افشای آن می‌دهد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال