کشتی و وزنه‌برداری

4162
نواب نصیرشلال:صلاح دانستم کمک‌هایم وزنه‌برداران را درآسیایی کوچ کنند

باهماهنگی انوشیروانی تیم را در تاکشند همراهی نکردم

نواب نصیرشلال:صلاح دانستم کمک‌هایم وزنه‌برداران را درآسیایی کوچ کنند

نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان بابیان اینکه قبل از اعزام پولادمردان به رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا با رییس فدراسیون هماهنگ کرده بوده که قصد ندارد عازم ازبکستان شود، تاکید دارد که حضور دستیارانش در تاشکند برای هدایت و کوچ ملی‌پوشان وزنه برداری کافی است و لزومی به بودن او کنار تیم وجود ندارد!

به گزارش ایران ورزشی، عدم حضور نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان همراه تیم در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا(گزینشی بازی‌های المپیک 2024 پاریس) و نرفتن او به تاشکند ازبکستان، حواشی بسیاری را بدبنال داشت. حواشی که حکایت از شکرآب شدن بین او و برخی اعضاء کمیته فنی فدراسیون داشت! اما نصیرشلال بدون پاسخ دادن به موضوع مطرح شده برای برطرف شدن حواشی، فقط معتقد است که صلاح دراین بوده او به تاشکند نرود و دستیارانش هدایت فنی تیم ملی را روی تخته آسیایی برعهده داشته باشند.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری نسبت به غیبتش در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ واکنش جالب توجه و البته کوتاهی نشان داده است. نصیرشلال در مورد علت نرفتنش به ازبکستان تاکید دارد:«این موضوع با هماهنگی سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون بوده و دلیل خاصی هم نداشته است. با توجه به اینکه سه نفر اعزام شدند، صلاح دیدم کمک‌هایم (بهمن زارع، سهراب مرادی و احسان دارابیگی) به همراه تیم عازم تاشکند شوند و هدایت فنی بچه‌ها را در این مسابقات داشته باشند.»

لازم به توضیح است، تیم ملی وزنه برداری مردان ایران با سه وزنه‌بردار جوان راهی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ ازبکستان شد. در این مسابقات نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی حضور ندارد و مربیان تیم ملی قرار است وزنه‌برداران را کوچ کنند. غیبت نصیرشلال در این مسابقات سوال برانگیز بود چراکه او در همه اعزام‌ها تیم ملی را همراهی می‌کرد. ایران سه نماینده در دو دسته وزنی ۸۱ و ۸۹ کیلوگرم دارد. علیرضا عباسپور، علی عالی‌پور و عبدالله بیرانوند نمایندگان ایران در این دو دسته وزنی هستند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های کشتی و وزنه‌برداری