فوتبال ایران

4167
گفت و گوی اختصاصی با قایدی| ازبرد مقابل ژاپن مغرور نمی‌شویم

گفت و گوی اختصاصی با قایدی| ازبرد مقابل ژاپن مغرور نمی‌شویم

مهدی قایدی در گفت و گویی اختصاصی با ایران ورزشی اعلام کرد که بازیکنان تیم ملی از برد مقابل ژاپن هرگز مغرور نخواهند شد و با همه قوا مقابل قطر قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایران ورزشی، مهدی قایدی درجام ملت‌های آسیا یکی از ستاره‌های تیم ملی لقب گرفته؛ بازیکنی که حتی تا یک ماه مانده به اعلام نام بازیکنان تیم ملی برای کنفدراسیون فوتبال آسیا، مشخص نبود در فهرست نهایی جایی دارد یا خیر؟! قایدی اما حالا درکنار دیگر بوشهری‌های خط حمله تیم ملی تبدیل به یکی از گلزنان و مهره‌های کلیدی شده است. مهاجم ریزنقش تیم ملی درآستانه تقابل حساس و مهم با تیم ملی قطر به بیان نقل قولی از سرمربی تیم ملی تاکید دارد. مهدی می‌گوید:« همان طور که آقای قلعه‌نویی تاکید کردند باید بازی با ژاپن را فراموش کنیم. آن بازی تمام شده و حالا باید به فکر بازی با قطر باشیم. خوشبختانه بعد از پیروزی مقابل ژاپن بلافاصله روی بازی با قطر متمرکز شدیم و قصد داریم با تمام قوا مقابل این تیم قرار بگیریم.»

 مهدی قایدی چه اندازه شناخت از تیم ملی فوتبال قطر دارد؟ آیا فوتبال این تیم برای ما شناخته شده است؟ مهاجم تیم ملی پاسخ این سوال را هم داد:« ما بارها با قطر بازی کردیم و با سبک فوتبال این کشور آشنایی داریم اما این بازی متفاوت است چون برنده به فینال می‌رود. ما بازی‌های قبل با قطر را ملاک قرار نمی‌دهیم و براساس صحبت‌هایی که کادر فنی با بازیکنان انجام داده‌اند با همه قوا مقابل این تیم قرار خواهیم گرفت. غرور هیچ جایی در تیم ملی ندارد و با انگیزه بالا مقابل این تیم قرار می‌گیریم.»

مهم‌تری سوال از باشو این است که آیا درترکیب اصلی تیم ملی بازی خواهد کرد یا اینکه به نیمکت منتقل خواهد شد تا شاید درجرین بازی از او بازی گرفته شود؟ پاسخ مهدی قایدی به این سوال هوشمندانه است:« اینکه چه کسی درترکیب اصلی بازی کند بستگی به تفکرات کادر فنی دارد. خوشبختانه درتیم ملی یکدلی موج می‌زند و کسی به این فکر نمی‌کند که درترکیب اصلی است یا روی نیمکت نشسته است. همه یک هدف بزرگ را دنبال می‌کنیم.»

 قایدی درباره اینکه آیا این تیم توانایی رسیدن به جام قهرمانی را دارد نیز این جملات را به زبان می‌آورد:« درباره قهرمانی صحبتی نمی‌کنیم و روی بازی با قطر متمرکز هستیم. ابتدا بازی با قطر را باید پشت سربگذاریم و بعد از آن می‌توانیم درباره بازی فینال صحبت کنیم.»

 هواداران فوتبال ملی در این تورنمنت برای بازیکنان و اعضای کادر فنی سنگ تمام گذاشتند. مهدی قایدی برخود واجب می‌داند که از همه هواداران فوتبال ملی تقدیر کند. او صحبت‌هایش را با محوریت همین موضوع به پایان برد:« هواداران ایرانی سنگ تمام گذاشتند. از تک، تک هواداران ممنونم. در این مدت به خوبی ما را حمایت کردند. بسیاری از هواداران از طریق فضای مجازی برای ما انرژی فرستادند و عده‌ای از هواداران تیم ملی هم درقطر حامی ما بودند که از همه این عزیزان ممنونم. امیدوارم با بهترین نتیجه ممکن پاسخ محبت همه هواداران را بدهیم و باعث شادی مردم ایران شویم.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران