منهای فوتبال

4191
حسین‌پور: ملی‌پوشان در مسابقات جام سیامند رحمان حضور نداشتند

حسین‌پور: ملی‌پوشان در مسابقات جام سیامند رحمان حضور نداشتند

نایب رییس فدراسیون جانبازان و توان‌یابان گفت: به دلیل اینکه تیم ملی دو هفته دیگر اعزام دارد، هیچ‌کدام از بازیکنان این تیم در جام سیامند رحمان حضور ندارند.

به گزارش ایران ورزشی؛ محمدعلی حسین‌پور نایب رییس فدراسیون جانبازان و توان‌یابان اظهار داشت: این مسابقات به نام جام فجر و یادواره سیامند رحمان برگزار می‌شود که در تقویم جهانی به عنوان مسابقات بین‌المللی ثبت شده است و ما هم قابلیت برگزاری این مسابقات را داریم. از ۲۰ استان مردان شرکت کردند و در ۱۵ استان بانوان شرکت کردند. امروز اختتامیه مسابقات است و قهرمان این دوره از مسابقات امروز مشخص می‌شود.

وی در خصوص اینکه امروز اختتامیه است چند وزن کار خود را شروع کردند، گفت: در روز آخر مسابقات ۳ وزن برگزار شده است. ما در هر دسته وزنی یک دسته جوانان داریم که آن هم برگزار می‌کنیم و به برنده‌ها حکم و مدال می‌دهیم.

نایب رییس فدراسیون جانبازان و توان‌یابان افزود: در این مسابقات از داوران خارجی استفاده کردیم که این داوران از کشورهای الجزایر، اردن، عمان و عراق هستند. خداراشکر مسابقات در سطح بالایی دارد برگزار می‌شود و امسال هم به دلیل اینکه تیم ملی دو هفته دیگر اعزام دارند، از هیچ‌کدام از بازیکنان تیم در این مسابقات شرکت نکردند.

حسین پور درباره نحوه شروع مسابقات، یادآور شد: چون مسابقات در سطح بین‌المللی هست، نتایج ورزشکاران در سیستم ثبت می‌شود و هر نتیجه برای آنها یک رنک محسوب می‌شود و می‌توانند در مسابقات جهانی شرکت کنند.

وی در مورد شرایط تیم ملی کشورمان، اظهار کرد: در حال‌حاضر تیم ملی در اردو است و خداراشکر بازیکنان شرایط خوبی دارند و ما برای بازیکنان بعد از بازی‌های آسیایی هانگژو دو اردوی دیگر برگزار کردیم. ۶ اسفند بازیکنان راهی مسابقات فضا امارات می‌شود تا بازیکنان با شرایط بهتر وارد مسابقات جهانی شوند.

نایب رییس فدراسیون جانبازان و توان‌یابان در خصوص اینکه چند سهمیه برای پارالمپیک داریم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه مسابقات پارالمپیک در ۸ وزن برگزار می‌شود که ما در ۸ وزن سهمیه هم داریم.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال