منهای فوتبال

4204
خیز کشتی با ستاره‌های آینده / جشن پهلوانک‌ها

خیز کشتی با ستاره‌های آینده / جشن پهلوانک‌ها

فدراسیون کشتی در اقدامی تاریخی و مهم شرایط را برای برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی خردسالان و پهلوانک‌ها فراهم کرد. مسابقاتی مهم و ایده‌آل که می تواند آینده کشتی را تضمین کند.

به گزارش ایران ورزشی- مراسم وزن کشی رقابت‌‌های کشتی اوپن ویژه خردسالان آزاد و فرنگی همزمان با دهه مبارک فجر با نام گرامیداشت قهرمان اسبق کشتی جهان و المپیک ابراهیم جوادی در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد.

برای اولین بار در تاریخ کشتی کشور بیش از 3 هزار کشتی گیر دهه نودی در محل تمرینات تیم‌های ملی کشتی حضور یافتند و هم وزن کشی کردند تا برای مسابقات آماده شوند و هم این‌که برای لحظاتی با ستاره‌های تیم ملی کشتی عکس بگیرند. حضور این همه کشتی‌گیر خردسال در مراسم وزن کشی این نوید را می‌دهد که در آینده‌ای نه چندان تعداد زیادی از این کشتی‌گیران به عنوان ستاره‌های تیم ملی معرفی شوند.

آن‌ها امروز با کامران قاسمپور، حسن یزدانی و امین میرزازاده عکس یادگاری گرفتند اما خیلی دیری نمی‌کشد که خودشان به ستاره‌های کشتی تبدیل می‌شوند و بسیاری افتخار عکس گرفتن با آن‌ها را پیدا می‌کنند. از نکات حائز اهمیت مراسم وزن کشی امروز، حضور خانواده های کشتی گیران به همراه آن ها بود که صحنه های زیبایی را رقم زد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال