فوتبال ایران

4207
ذوالفقارنسب: فوتبال ایران ژن خوب دارد و شایسته قهرمانی است

ذوالفقارنسب: فوتبال ایران ژن خوب دارد و شایسته قهرمانی است

مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: «فوتبال ما ژن خوب دارد و بازیکنانش بسیار هوشیار و زیرک هستند.»

به گزارش ایران ورزشی، بیژن ذوالفقارنسب در مورد دیدار چهارشنبه تیم ملی مقابل قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: «تیم ملی ما در شرایط مطلوبی است و از نظر روحی و همبستگی ارتباط حسنه‌ای بین تمام بازیکنان برقرار است. در کل فضای ورزشی مناسبی در تیم ملی حاکم است. تیم ملی کشورمان با انگیزه و هوشیاری کامل و با نهایت توان موفق شد تیم‌های خوب آسیایی را حذف کند.» 

وی افزود: «کادرفنی شناخت لازم را از قطر دارد و من به پیروزی در بازی فردا خوشبین هستم و  امیدوارم با اقتدار کامل قهرمان جام ملت‌ها شویم زیرا شایسته قهرمانی هستیم.» 

مربی اسبق تیم ملی در مورد شناختش از قطر گفت: «نمی‌توان به هیچ عنوان این تیم را دست کم گرفت. بازیکنان توانمندی خوبی دارند و کارگروهی تیم قطر هم مناسب است ولی با تمام احترام می‌گویم تیم قطر در حد تیم ملی فوتبال کشورمان نیست و نمی‌تواند برای تیم ایران مشکلی ایجاد کند. البته به شرطی که بازیکنان ما با همان انگیزه بازی با ژاپن و همان کار گروهی تمرین شده بازی با ژاپن وارد میدان شوند.» 

ذوالفقارنسب در مورد اینکه کی‌روش گفته بود گل زدن به تیمی مثل ژاپن راحت نیست، گفت: «بهتر است کمتر در مورد گذشته صحبت کنیم. امیدوارم مسئولان فدراسیون فوتبال این لحظه‌ها را به یاد داشته باشند که تیم ملی کشورمان با توانایی، هوش و بار فنی و فیزیکی بالا توانستند بهترین تیم‌های آسیا را شکست بدهند. ژاپنی که در جام جهانی آن نمایش خوب را ارائه کرد ما شکستش دادیم. با برنامه، قدرت و شرایط فنی خودمان ژاپن را بردیم. این تیم را با هوشیاری بردیم. می‌توانم بگویم که فوتبال ما ژن و پایه خوب دارد و بازیکنانش بسیار هوشیار و زیرک هستند بنابراین می‌توانیم از قطر سرسخت هم عبور کنیم و به فینال برسیم.»

 

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران