اخبار

4212
تین‌تین مارکز: سختی بازی با ایران را می‌دانیم

تین‌تین مارکز: سختی بازی با ایران را می‌دانیم

سرمربی قطر با تاکید روی قدرت تیم ملی ایران از انگیزه تیمش برای صعود به فینال جام ملت‌های آسیا گفت.

به گزارش ایران ورزشی؛ تین تین مارکز، سرمربی قطر در نشست خبری پیش از بازی با ایران گفت: «بازی سختی است و ششمین دیداری است که در این مسابقات انجام می‌دهیم. تمرکز بالایی داریم تا بازی خوبی را ارائه کنیم.  با قدرت و تمرکز کافی به بازی می‌آییم و می‌خواهیم مقابل ایران به پیروزی برسیم.»

سرمربی قطر در پاسخ به اینکه آیا این سخت‌ترین بازی تیمش است، گفت: «ایران تیمی بسیار قوی است‌. هیچ تیمی را دست کم نگرفتیم و با ایرانی بازی می‌کنیم که هدف و انگیزه مشابه با ما دارد. ایران سال‌هاست که این رقابت‌ها را نبرده ولی می‌خواهیم به فینال برسیم و تلاش می‌کنیم که قهرمان شویم.»

او درپاسخ به این سوال که ایا برای ضربات پنالتی هم برنامه دارند، گفت: «می‌خواهیم در زمان عادی بازی و ۹۰ دقیقه به برتری برسیم.»

لوپز درخصوص انتخاب داور کویتی اضافه کرد: «فقط روی تیمم تمرکز کرده‌ام و به داور و باقی موارد توجه نمی‌کنم.»

او درمورد سبک بازی قطر توضیح نداد و گفت: «ممکن است که از بازیکنان تهاجمی استفاده کنم، شاید هم این کار را نکنم. می‌خواهیم ببریم و ممکن است سبک بازی‌مان تهاجمی یا تدافعی باشد.»

سرمربی تیم ملی قطر درخصوص شرایط جسمانی شاگردانش، تاکید کرد: «فقط ۲ روز فرصت ریکاوری داشتیم. این بازی سخت‌ترین بازی ما است. تمام توانمان را برای بازی می‌گذاریم و می‌دانیم جایی هستیم که نام‌های بزرگی مانند استرالیا نتوانسته‌اند به آن برسند. تیم‌های قوی‌تر هم حذف شده‌اند و هر چیزی ممکن است.»

او در پاسخ به این سوال که شکست در نیمه نهایی برای او ناکامی محسوب می‌شود، گفت: «این دومین بار است که به نیمه نهایی رسیده‌ایم. نمی‌توانم بگویم که نرسیدن به فینال شکست است. برای توصیف شرایط ما باید بگویم، استرالیا، ژاپن و عربستان در رسیدن به این مرحله ناکام بوده‌اند.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار