فوتبال جهان

4358
خرید غول نروژی کار دشواری است!

با پیشنهاد ۲۵۰ میلیونی بیایید!‏

خرید غول نروژی کار دشواری است!

ریچارد دان، اسطوره منچسترسیتی، هشدار داد اگر واقعا ارلینگ هالند را می‌خواهد باید ‏با پیشنهادهای بالاتر از ۲۵۰ میلیون یورو به میدان بیاید.

به گزارش ایران ورزشی، ارلینگ هالند تابستان 2022 از بوروسیا دورتموند به منچسترسیتی پیوست و در تیم پپ گواردیولا درخششی به مراتب بیشتر پیدا کرد و نامش را به عنوان یکی از بزرگترین ستاره‌های حال حاضر دنیای فوتبال مطرح کرد.

برای اطلاع از درخشش استثنایی هالند در فصل گذشته کافی است به آمار گلزنی او نگاه کنیم: ستاره نروژی که اولین فصل خود در سیتی را پشت سر می‌گذاشت در لیگ برتر، چمپیونزلیگ و جام حذفی 52 گل به ثمر رساند و مهم‌ترین نقش را در قهرمانی تیم پپ در هر سه جام داشت.

این روزها که شایعات زیادی درباره تمایل رئال مادرید به جذب هالند به گوش می‌رسد سیتیزن‌ها از شنیدن این اخبار راضی نیستند. البته هالند در روزهای گذشته به این شایعات پاسخ داد و گفت از شرایط خود در منچسترسیتی راضی است.

ریچیارد دان، از اسطوره‌های منچسترسیتی، امروز رئال مادرید را مورد خطاب قرار داد و به سایت گل گفت فلورنتینو پرز باید بداند که با پیشنهادی کمتر از 250 میلیون یورو برای هالند در منچسترسیتی حتی جواب او را نخواهند داد.

دان به سایت گل در پاسخ به اینکه گفته می‌شود در قرارداد هالند با سیتی بند فسخ ویژه‌ای برای انتقال او به رئال وجود دارد گفت: "اگر بند فسخ وجود داشته باشد و باشگاهی آن را فعال کند ما نمی‌توانیم چیزی بگوییم. اگر واقعا بین هالند و مدیران سیتی توافقی صورت گرفته باشد که او مثلا دو فصل در سیتی بماند و بعد با فلان مبلغ راهی رئال بشود هم باز نمی‌توانیم حرفی بزنیم. ولی من این را می‌دانم که سیتی بعید است این را در نظر گرفته نباشد که هالند در لیگ برتر به یکی از بزرگترین ستاره‌های دنیا تبدیل می‌شود و قیمتش نجومی خواهد شد. بگذارید اینطور بگویم که تا جایی که من می‌دانم اگر رئال با قیمتی کمتر از 250 میلیون یورو به سراغ سیتی بیاید و هالند را بخواهد کسی جوابش را نخواهد داد".


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان