فوتبال جهان

4360
تیاگو آلکانتارا نیامده مصدوم شد!‏

تیاگو آلکانتارا نیامده مصدوم شد!‏

تیاگو آلکانتارا، ستاره لیورپول که بعد از مدتها مصدومیت به میادین بازگشته بود تنها ‏بعداز ۱۲ دقیقه بازی دوباره مصدوم شد. ‏

به گزارش ایران ورزشی، تیاگو آلکانتارا، هافبک اسپانیایی لیورپول، بعد از مدتها مصدومیت اخیرا به تمرین‌ها بازگشته و در دیدار اخیر لیورپول مقابل آرسنال بعد از چندین ماه برای لیورپول بازی کرد.

اما امروز رسما اعلام شد که تیاگو در حضور 12 دقیقه‌ایش مقابل آرسنال بار دیگر مصدوم شده است. دیداری که در نهایت با شکست 3-1 لیورپول مقابل توپچی‌ها به پایان رسید.

آلکانتارا بعد از 10 ماه دوری از میادین فرصت این را پیدا کرده بود تا بار دیگر با پیراهن لیورپول بازی کند. او که در نیمه دوم وارد زمین شده بود بعد از گذشت 12 دقیقه احساس ناراحتی کرد و در دقیقه 85 تعویض شد.

لیورپول مصدومیت آلکانتارا را تایید کرده ولی مشخص نیست که شدت آسیب‌دیدگی او تا چه حدی است و آیا هافبک اسپانیایی مدتی قابل توجه حاشیه‌نشین خواهد شد یا نه. قرارداد تیاگو آلکانتارا با لیورپول در پایان فصل به پایان می‌رسد و اگر مصدومیت او جدی باشد ممکن است تیاگو دیگر نتواند با پیراهن قرمزها بازی کند.

بازی قبلی تیاگو آلکانتارا پیش از دیدار این هفته مقابل آرسنال به 10 ماه پیش و پیروزی ‌ 2-1 لیورپول مقابل وستهم برمی‌گشت. او به جمع دو مصدوم اخیر لیورپول دومینیک سوبوسلای و محمد صلاح پیوسته که مشخص نیست دوری این سه نفر چقدر ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان