اخبار

4362
یک وینگر غنایی، خرید جدید سپاهان

یک وینگر غنایی، خرید جدید سپاهان

عیسی عباس از تیم چاوز پرتغال به سپاهان پیوسته و می‌تواند این تیم را در لیگ قهرمانان آسیا هم همراهی کند.

به گزارش ایران ورزشی؛ سپاهان که به دنبال حضوری پرقدرت در رقابت‌های لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا است، موفق به جذب یک وینگر غنایی از لیگ برتر پرتغال شد.

رسانه رسمی باشگاه سپاهان درخصوص خرید جدید خود نوشته است: «با توجه به درخواست ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و پیگیری‌های هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه، عیسی عباس، وینگر غنایی تیم چاوز پرتغال با قراردادی قرضی به مدت نیم فصل به سپاهان پیوست.»

عیسی عباس 25 ساله سابقه بازی در تیم‌های ری‌یکای کرواسی، اوترخت و توئنته هلند و ماینتس آلمان را هم دارد و در تیم امید غنا فرصت بازی پیدا کرده است.

او در نیم فصل اول لیگ برتر پرتغال طی هفت بازی که برای چاوز انجام داده، توانسته است برابر تیم‌های براگا و ژیل ویسنته دو پاس گل بدهد و حالا با قراردادی 6 ماهه به عضویت سپاهان در آمده است. عیسی عباس فصل قبل هم در 30 مسابقه برای چاوز موفق به ثبت 5 گل برابر تیم‌های ویتوریا گیمارش، پورتیموننزه، بنفیکا، سانتاکلارا و ویزلا شده است.

طبق اعلام باشگاه سپاهان، عیسی عباس به زودی به تمرینات تیم فوتبال سپاهان اضافه می‌شود. نام این بازیکن عصر پنج‌شنبه به فهرست آسیایی سپاهان اضافه شد و او می‌تواند در مصاف رفت و برگشت مقابل الهلال این تیم را همراهی کند. دیروز آخرین مهلت باشگاه‌ها برای تکمیل فهرست لیگ قهرمانان آسیا بود.

سپاهان علی اصغر اعرابی را هم در پنجره زمستانی به تیمش اضافه کرده است. مورایس علاوه بر این دو خرید جدید، درنهایت تصمیم گرفته که با هادی محمدی، سیاوش یزدانی و کاوه رضایی که در لیست فروش باشگاه قرار داشتند ادامه همکاری بدهد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار