منهای فوتبال

4397
بائوی  فرانسوی تا المپیک کنار  شمشیربازی سابر

بائوی فرانسوی تا المپیک کنار شمشیربازی سابر

مربی فرانسوی سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران شد.

به گزارش ایران ورزشی ؛کریستین بائو، مربی طراز اول جهان است که هدایت شمشیربازان بزرگی را بر عهده داشته  با  توافق با فدراسیون ایران تا بعداز المپیک  سرمربی  تیم ملی سابر شد. 

 بائو که تجربه  حضور در چند دوره  المپیک و  قهرمانی جهان را دارد ، امسال  سه مرحله تمرینات ملی پوشان ایران را در کمپ اورلئان زیر نظر داشته است. 

او  یکی از گزینه‌های مد نظر فدراسیون برای همکاری برای  سرمربیگری  تیم ملی اسلحه سابر بود که در نهایت پیشنهاد ایران  را پذیرفت و تا المپیک ۲۰۲۴ پاریس هدایت ملی‌پوشان اسلحه سابر ایران را بر عهده دارد.

علیرضا پورسلمان، رییس فدراسیون شمشیربازی با تایید این خبر گفت : انتخاب سرمربی تیم ملی اسلحه سابر اولویت فدراسیون در هفته‌های اخیر بود، در این زمینه با گزینه‌های مطرحی از کشورهای مختلف مذاکره داشتیم که «کریستین بائو» مهم‌ترین و اصلی‌ترین آن‌ها بود.او  طبق مذاکرات صورت گرفته، در  اردوی اخیر   ملی‌پوشان  در کمپ اورلئان  خیلی دقیق‌تر وضعیت آن‌ها را زیر نظر گرفت و با رضایت از وضعیت ملی‌پوشان  سابر، پیشنهاد ایران برای همکاری به عنوان سرمربی تیم ملی را پذیرفت. »

به گفته رییس فدراسیون شمشیربازی ؛ بائو  در  جام جهانی گرجستان کنار تیم ایران است: «کریستین بائو» تا المپیک پاریس سرمربی تیم ملی اسلحه سابر است  و در صورت توافق دو طرف، این همکاری تا بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ ادامه خواهد داشت.

پورسلمان با  امیدواری درباره  قطعیت  هر چه زودتر سهمیه تیمی اسلحه سابر برای المپیک گفت: شمشیربازان زیادی تحت نظر بائو هستند با این حال او تا المپیک روند آمادگی ملی پوشان ایران را زیر نظر خواهد داشت و حتی توافق شده در جریان  المپیک و دیدارهای تیمی، او کنار تیم ایران باشد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال