فوتبال ایران

449
ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن

ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن

تیم فوتبال استقلال با کمترین تغییر ممکن نسبت به بازی با تراکتور مقابل ذوب آهن قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایران ورزشی؛ استقلال و ذوب آهن فردا ساعت 17:30 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان رخ در رخ هم قرار می‌گیرند. این بازی از اهمیت بسیاری برخوردار است و دو تیم بالای جدولی را مقابل هم قرار می‌دهد.

استقلال دراین بازی تغییرات آن چنانی نسبت به بازی قبل نخواهد داشت وتنها ممکن است جواد نکونام در خط حمله خود از بازیکنان متفاوتی استفاده کند.

سید حسین حسینی درچارچوب دروازه قرار خواهد گرفت. روزبه چشمی، ایمان سلیمی و آرمین سهرابیان سه مدافع مرکزی استقلال را تشکیل خواهند داد. مهدی مهدی‌پور، زبیرنیک نفس، کوین یامگا وابوافضل جلالی در خط میانی بازی بازی خواهند کرد. مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو نیز مهاجمان استقلال در این بازی خواهند بود.

اما یک احتمال دیگر نیز ممکن است ترکیب استقلال را متفاوت کند. اگر نکونام تصمیم به استفاده از چشمی درخط میانی بگیرد، ناچار است از از روش چهار دفاع استفاده کند.

با توجه به اینکه نکونام دنبال ثبات تاکتیکی است، احتمال اندکی وجود دارد که قالب تاکتیکی تیمش را تغییر دهد و به همین دلیل نمی‌شود چندان روی این احتمال حساب کرد.

اما با این وجود اگر نکونام درنهایت همین تصمیم را داشته باشد، ورود صالح حردانی و خروج یکی از هافبک‌ها از ترکیب اصلی مشکل سرمربی استقلال را برای انتخاب ارنج خود با چهار دفاع حل خواهد کرد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران