اخبار

4547
کارشناسنان AFC علیه تصمیمات قلعه‌نویی: قایدی در تیم منتخب تورنمنت

کارشناسنان AFC علیه تصمیمات قلعه‌نویی: قایدی در تیم منتخب تورنمنت

مهاجم ایرانی در دو بازی مقابل قطر و ژاپن حتی یک دقیقه هم به زمین نرفت، با این حال از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در تیم منتخب تورنمنت قرار گرفته است.

به گزارش ایران ورزشی؛ سرانجام تیم منتخب رسمی جام ملت‌های آسیا اعلام شد و مهدی قایدی تنها ایرانی حاضر در آن است. بازیکن ریزنقش اتحاد کلبا از آخرین بازیکنانی بود که در فهرست 26 نفره قلعه‌نویی قرار گرفت و بعد از درخشش در بازی دوستانه مقابل اندونزی خودش را به ترکیب اصلی تحمیل کرد. او در بازی اول مقابل فلسطین موفق به گلزنی شد و در بازی دوم زننده تک گل سه امتیازی تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ بود.

کادر فنی تیم ملی اما در بازی‌های حساس مرحله حذفی به قایدی اعتماد نکرد و او در برابر ژاپن و قطر فقط تماشاچی بود. آخرین حضور قایدی در بازی یک هشتم نهایی مقابل سوریه بود که در دقیقه 63 جای خودش را به محبی داد.

بعد از شکست مقابل قطر، یکی از انتقادات به قلعه‌نویی این بود که چرا برای باز کردن دفاع فشرده میزبان از بازیکنان تکنیکی مثل قایدی و قلی‌زاده استفاده نکرد و تنها راهکارش استفاده از توپ‌های بلند بود. انتخاب قایدی در تیم منتخب تورنمنت، یک بار تصمیمات کادر فنی در بازی با قطر را با علامت سوال روبرو می‌کند.

ترکیب تیم منتخب به این شرح است:

مشعل برشام (قطر)

مدافعان: لوکاس مندز (قطر)، علی بلیهی (عربستان)، عبدالله نصیب (اردن)

هافبک‌ها: لی کانگ این (کره جنوبی)، حسن هیدوس (قطر)، کرگ گودوین (استرالیا)، مهدی قایدی (ایران)

مهاجمان: اکرم عفیف (قطر)، ایمن حسین (عراق)، یزان النعیمات (اردن)


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار