منهای فوتبال

4603
شاه علی:هاکان از جمعه به تمرین می آید

یخچالی و امینی شنبه ۲۸ بهمن وارد تهران می شوند

شاه علی:هاکان از جمعه به تمرین می آید

اردوی تیم ملی بسکتبال ایران برای حضور در پنجره نخست انتخابی‌های کاپ آسیا ۲۰۲۵ عربستان، از پنج شنبه ۲۵ بهمن آغاز می شود و طبق گفته سرپرست تیم ملی، لژیونرهای دعوت شده به اردو روز شنبه هفته آینده به تمرینات اضافه می‌شوند.

به گزارش ایران ورزشی؛ محسن شاه علی سرپرست تیم ملی درباره وضعیت بهنام یخچالی و محمد امینی به اردوی تیم ملی  گفت: براساس آخرین تصمیمات و هماهنگی‌های انجام شده، این دو بازیکن به تیم ملی اضافه می شوند و طبق آخرین خبرها، شنبه هفته آینده این دو وارد تهران و تنها سه روزی با بازیکنان ملی پوش تمرین خواهند داشت.هر چند این دو بازیکن در رقابتهای جام جهانی با هاکان دمیر تمرین داشته اند و براحتی با بقیه هماهنگ می شوند.»

او درباره زمان بازگشت هاکان دمیر، سرمربی تیم ملی بسکتبال به ایران نیز گفت: فکر می‌کنم او فردا صبح وارد تهران می شود. شاید در تمرین روز پنج‌شنبه نباشد اما از جمعه با تیم خواهد بود.»

بهنام یخچالی در حال حاضر عضو تیم رومراشتروم گلادیاتو تریر در لیگ Pro A آلمان است و امروز و جمعه مقابل تیمهای باشگاهی این کشور بازی دارد.محمد امینی نیز در تیم زیر ۲۱ سال موناکو فرانسه دست به توپ است. این دو ستاره در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو تیم ملی را همراهی نکردند و از این جهت حضورشان در پنجره پیش رو، قابل بحث است.

تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره نخست انتخابی‌های کاپ آسیا ۲۰۲۵ عربستان، روزهای چهارم و هفتم اسفند ، به ترتیب با تیم‌های ملی قطر (در ایران) و هند (در هند) دیدار می‌کند.

 

 

 

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال