منهای فوتبال

4619
حسین رضازاده: سیامند رحمان تکرارنشدنی است

رکورد جدیدی درقهرمانی کشور پاراوزنه‌برداری ثبت نشد

حسین رضازاده: سیامند رحمان تکرارنشدنی است

حسین رضازاده رییس انجمن پاراوزنه‌برداری ایران  با اشاره به بالا بودن سطح مسابقات قهرمانی کشور پاراوزنه‌برداری  تاکید دارد که این رقابت‌ها برای نخستین بار به صورت بین‌المللی برگزار شد و سطح آن بالا بود. اما رکورد جدیدی به ثبت نرسید. او همچنین سیامند رحمان را دردنیای پاراوزنه‌برداری تکرار نشدنی می‌داند.

به گزارش ایران ورزشی،حسین رضازاده رییس انجمن پاراوزنه‌برداری ایران  با اشاره به بالا بودن سطح مسابقات قهرمانی کشور پاراوزنه‌برداری  تاکید دارد که این رقابت‌ها برای نخستین بار به صورت بین‌المللی برگزار شد و سطح آن بالا بود. اما رکورد جدیدی به ثبت نرسید. او همچنین سیامند رحمان را دردنیای پاراوزنه‌برداری تکرار نشدنی می‌داند.

قهرمانی کشور امسال در سطح بین‌المللی برگزار شد

حسین رضازاده درباره مسابقات قهرمانی کشور پاراوزنه‌برداری که زیر نظر نماینده IPC برگزار شد می‌گوید:«این مسابقات برای اولین بار به صورت بین‌المللی برگزار شد که علاوه بر نماینده IPC  داورانی از کشورهای قزاقستان، الجزایر، عمان و یونان حضور داشتند که باعث بالا رفتن سطح مسابقات از نظر کیفی شده بود. ۱۸ استان در پاراوزنه برداری زنان و ۲۵ استان در بخش مردان شرکت کرده بودند که استقبال نسبت به دوره قبل دور از انتظار بود.»

رکوردشکنی نداشتیم

رضازاده در پاسخ به این پرسش که آیا رکورد جدیدی نیز به ثبت رسید یا نه تاکید دارد:«در این مسابقات به دلیل عدم حضور ملی‌پوشان رکورد جدیدی به ثبت نرسید، اما پشتوانه‌های خوبی شناسایی شدند که با صلاحدید کادر فنی جوانان و بزرگسالان در آینده به تیم ملی تزریق خواهند شد.»

مرحوم «سیامند» برای پاراوزنه‌برداری ایران اسطوره بود

رییس انجمن پاراوزنه‌برداری در پاسخ به این پرسش که آیا در فوق سنگین کسی توانسته رکورد خود را به رکورد مرحوم سیامند رحمان نزدیک کند، خاطرنشان کرد: سیامند رحمان اسطوره‌ای در وزنه‌برداری بود که کسی نمی‌تواند به این زودی‌ها رکورد افسانه‌ای او را به ثبت برساند. البته وزنه‌برداران خوبی در دسته سنگین وزن داریم که تا ۲۶۵ کیلوگرم موفق شدند رکورد بزنند اما این که بتوانند رکورد خود را به مرحوم سیامند رحمان نزدیک کنند دور از تصور است.»

 برای جهانی امارات اردو داریم

رضازاده همچنین از برگزاری اردوی آماده‌سازی با حضور ۸ وزنه بردار برای شرکت در رقابت‌های جام جهانی فزاع امارات خبر داد و گفت: محسن بختیار، سامان رضی، احمد امین‌زاده، امیر جعفری، مهدی صیادی، علی‌اکبر غریب‌شاهی، روح‌اله رستمی و حامد صلحی‌پور وزنه برداران دعوت شده به اردو هستند که تمرینات خود را زیر نظر حسین توکلی سرمربی و احمد ملاحسینی مربی پیگیری می‌کنند. این اردو تا پنجم اسفند در محل کمپ تیم‌های ملی جانبازان و توان یابان ادامه خواهد داشت و سپس وزنه برداران ششم اسفند برای شرکت در مسابقات جهانی عازم فزاع امارات می‌شوند.»

برای پارالمپیک بانوان شانس مدال داریم

قهرمان فوق سنگین وزنه‌برداری جهان و المپیک در پاسخ به این پرسش که تصور می کنید چه زمانی شرایط حضور زنان پاراوزنه‌بردار در بازی‌های پارالمپیک فراهم شود، معتقد است:«درست است زنان در هانگژو موفق به کسب ۳ مدال برنز شدند. اما برای اعزام به پارالمپیک شرایط سختی وجود دارد و باید رکوردهای خوبی را ثبت کنند تا از سوی کمیته ملی پارالمپیک مورد حمایت قرار بگیرند.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال