منهای فوتبال

4644
نوروزی: وضعیت دو بسکتبالیست بحرانی است

محمد امین کاظمی ،بسکتبالیست نوجوان درگذشت

نوروزی: وضعیت دو بسکتبالیست بحرانی است

به گفته ی غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی یکی از بسکتبالیست‌های حادثه دیده جراحی شده و مرخص می‌شود اما محمد امین کاظمی درگذشت و دو نفر دیگر وضعیت بحرانی دارند وغیرقابل انتقال هستند.

به گزارش ایران ورزشی؛ نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ، ورزشی  که در روز حادثه با سفر به ساوه از نزدیک پیگیر شرایط این بازیکنان و وضعیت درمانی آنها شد، گفت: از مجموع چهار بازیکنی که در حادثه روز یکشنبه دچار حادثه شدند، سه نفر به کما رفتند و کماکان در همین وضعیت هستند. یک نفر اما وضعیت بهتری داشت.این بازیکن از ناحیه مچ پا و زانو دچار شکستی شده بود و به همین دلیل در بیمارستان قزوین تحت عمل جراحی قرار گرفت. احتمالا او طی امروز و فردا از بیمارستان ترخیص می شود.»

او در ادامه تاکید کرد:«یکی از سه بازیکنی که به کما رفته اند به تهران منتقل شده است و وضعیت سطح هوشیاری بهتری دارد طوریکه شرایط انتقال برای او فراهم بود. به همین دلیل با بالگرد به تهران و بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد.البته سطح هوشیاری او کماکان پایین است و نسب به قبل تغییری در وضعیتش ایجاد نشده است. در عین حال نیازی به جراحی ندارد. باید روند درمان ادامه پیدا کند تا بر اساس سطح هوشیاری و تغییراتش تصمیم گیری جدید شود.»بیان کرد:« سطح هوشیاری دو نفر دیگرخیلی پایین بود به طوریکه شرایط انتقال و جابه جایی برای شان فراهم نبود. به همین دلیل کماکان در ساوه تحت درمان هستند.در کل این بازیکنان حادثه دیده شرایط خوبی ندارند. وضعیت آنها بحرانی است.متاسفانه یکی از آنها به درمانها جواب نداد و درگذشت.برای خانواده آنها آرزوی صبر می کنم.»

چهار بازیکن تیم خانه بسکتبال قزوین روز یکشنبه ۲۲ بهمن حین بازگشت از قم، در شرایطی که بدلیل خرابی خودروی خود در حاشیه جاده ایستاده بودند، در اثر برخورد یک خودروی ۲۰۶ دچار حادثه شدند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال