فوتبال ایران

4793
آلکاراس راضی تر از همه

پیکان یک - نساجی یک

آلکاراس راضی تر از همه

دیدار تیم های پیکان و نساجی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش ایران ورزشی؛ دیدار تیم های پیکان و نساجی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

پنج‌شنبه 26 /11/ 1402 هفته شانزدهم  بیست و سومین دوره لیگ برتر ورزشگاه دستگردی ساعت 15  بدون تماشاگر

داور: سعاد وفاپیشه کمک ها: محمدعلی پورمتقی و رحیم حاجیلو

پیکان:

محمد ناصری، دانیال جهانبخش، امیرحسین صدقی (۴۶ علی اکبر رنجبر)، سید محمد ستاری، محمدحسین فلاح، معین عباسیان (83امیر طاهر)، علی اصغر صادقی نسب (۷۵ محمد آژیر)، غلامرضا ثابت ایمانی، مجتبی حق دوست (۴۶ علی قربانی)، سامان نریمان جهان و حامد پاکدل (83 ابراهیم صالحی)

سرمربی: رضا عنایتی

نساجی مازندران:

علیرضا رضایی، امیرمحمد هوشمند، احسان حسینی، سعید بیگی، سعید آقایی، مهرداد عبدی، منصور باقری، حسین زامهران (79صابر حردانی)، محمدرضا عباسی (63 نونو دلگادو)، مهدی رضایی (63 محمد عباس‌زاده) و محمدرضا آزادی

سرمربی: لوکاس آلکاراس

گل ها: پاکدل(57 پنالتی) برای پیکان و آزادی(31) برای نساجی

اخطار:رنجبر (پیکان) ، سعید غلامعلی بیگی ، محمد احسان حسینی ، اقایی، عبدی(نساجی)

نساجی در اولین موقعیتی که به دست آورد دروازه میزبانش را باز کرد. دقیقه 31 ارسال بلند پای چپ زامهران به درون محوطه پیکان، نزدیکی‌های خط شش قدم به آزادی رسید و او با یک ضربه سر دقیق، دروازه پیکان را باز کرد. دقیقه ۳۸ جهانبخش با پاس در عرض نریمان جهان را صاحب توپ کرد. سامان به موازات خط محوطه جریمه حرکت کرد و با یک ضربه روی پای چپ دروازه نساجی را هدف گرفت اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.در شروع نیمه دوم پیکان یک فرصت خوب را از دست داد. دقیقه ۴۷ نفوذ پا به توپ رنجبر بازیکن تعویضی پیکان از جناح راست محوطه نساجی و ارسال این بازیکن را رضایی دفع کرد. در برگشت توپ دوباره به رنجبر رسید و او باز هم با ارسال بلند اینبار قربانی را درون محوطه پیدا کرد اما ضربه سر او روی سقف دروازه فرود آمد. 10 دقیقه بعد ارسال بلند علی اکبر رنجبر بازیکن تعویضی پیکان برای دیگر بازیکن تعویضی این تیم نزدیکی‌های نقطه پنالتی فرود آمد اما غلامعلی بیگی مدافع نساجی پیش از رسیدن قربانی به توپ، او را سرنگون کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. حامد پاکدل پشت توپ رفت و توپ را به گوشه بالای سمت چپ دروازه نساجی فرستاد و دروازه این تیم را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.دقیقه ۶۷ ارسال مواج زامهران حد فاصل نقطه پنالتی و خط محوطه شش قدم به دلگادو رسید و او با یک ضربه آکروباتیک توپ را به سمت دروازه ناصری شلیک کرد اما دروازه‌بان پیکان توپ را به کرنر فرستاد. در ادامه داور مسابقه دستش را به نشانه آفساید بالا برد.دقیقه ۷۹ علی قربانی از پشت محوطه نساجی و با پای راست دروازه را هدف گرفت اما رضایی با یک واکنش خوب توپ را به کرنر فرستاد. در نهایت هم دو تیم با تساوی زمین را ترک کردند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران