فوتبال ایران

4903
شجاعیان: با حضور شجاعی به کسب سهمیه آسیا هم فکر می‌کنیم

شجاعیان: با حضور شجاعی به کسب سهمیه آسیا هم فکر می‌کنیم

هافبک تیم هوادار با اشاره به حضور مسعود شجاعی در راس کادرفنی این تیم گفت: با روحیه جنگندگی که شجاعی به تیم تزریق کرده تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا خود را به نیمه بالای جدول برسانیم و حتی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هم فکر می‌کنیم.

به گزارش ایران ورزشی؛ داریوش شجاعیان امروز (یکشنبه) در حاشیه تمرین تیم هوادار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در تعطیلات اردوی بسیار خوبی در کیش داشتیم و جا دارد از کادر فنی، مدیریت و مالک باشگاه برای تدارک دیدن این اردو تشکر کنیم. طی این اردوی ۱۰ روزه بسیاری از کمبودهای تیم را جبران کردیم و همان‌طور که می‌بینید، روندمان رو به رشد بوده و در تلاش هستیم تا خود را به بالای جدول نزدیک کنیم.

وی در واکنش به اضافه شدن مسعود شجاعی به کادرفنی تیم هوادار تحت عنوان سرمربی افزود: رزومه فوتبالی و شخصیت او نیاز به تعریف ندارد اما با بچه‌ها هم‌قسم شده‌ایم تا بتوانیم در نخستین تجربه مربی‌گری به او کمک کنیم و نکات فنی مدنظرشان را در زمین پیاده کنیم تا او بتواند در نخستین تجربه سرمربی‌گری‌اش موفق باشد.

شجاعیان ادامه داد: جا دارد از کادرفنی قبلی تشکر کنم. تمام زحمت شان را کشیدند ولی قسمت نبود که ادامه دهیم. اما از زمان حضور شجاعی رابطه رفاقتی بین بچه‌ها و سرمربی و کادرفنی تیم ایجاد شده. با تمام وجود توان می‌گذاریم چون مسعود شجاعی لیاقت آن را دارد که تیمش بالای جدول باشد.

هافبک تیم هوادار در پاسخ به سوالی درخصوص مشکلات تیم هوادار در زمان سرمربی‌گری محمود فکری گفت: به نظر من گاهی اوقات پیچ و مهره بهم نمی‌خورد. البته ممکن بود که با ادامه حضور فکری این روند درست شود ولی به جایی رسیده بودیم که مدیریت باشگاه تصمیم به تغییر مربی گرفت و فکر می‌کنم در این خصوص از مدیرعامل باشگاه سوال کنید بهتر باشد.

شجاعیان درخصوص اهداف تیم هوادار در این فصل از لیگ برتر عنوان کرد: هدف ما کسب رتبه‌های بالای جدول است و دوست داریم در نیمه بالای جدول باشیم. با روحیه جنگندگی که مسعود شجاعی به تیم تزریق کرده تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا خواسته او را اجرایی کنیم و خودمان را در بالای جدول ببینیم. حتی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هم فکر می‌کنیم چون هیچ چیز دور از دسترس نیست.

در حال حاضر تیم فوتبال هوادار با ۱۵ امتیاز در رتبه یازدهم قرار دارد و در هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر فوتبال،پنج‌شنبه ۳ اسفند از ساعت ۱۵ میزبان تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین خواهد بود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران