منهای فوتبال

4909
فرقی ندارد استف بهترین است

رویدادهای نمایشی آل استار ۲۰۲۴،

فرقی ندارد استف بهترین است

رویدادهای نمایشی آل استار ۲۰۲۴، بامداد یکشنبه به وقت تهران در استادیوم لوکاس اویل ایندیاناپولیس برگزار شدند.

به گزارش ایران ورزشی،رویدادهای نمایشی آل استار در چهاربخش انجام گرفت .

چالش مهارت

تنها رویداد تیمی این روز با پیروزی نماینده شهر میزبان یعنی تیم پیسرز (تایریس هلیبرتن، بندیک ماثورین و مایلز ترنر) به پایان رسید. برای سومین سال متوالی، تعیین برنده مسابقه به شوتِ میانه زمین کشیده شد و در نهایت شوت تایریس هلیبرتن کار را تمام کرد. دو تیم دیگر هم در این رویداد حضور داشتند: تیم آل استار (تایریس مکسی، اسکاتی بارنز، تری یانگ) و تیم پیک اول ها (آنتونی ادواردز، پائولو بنکرو، ویکتور ومبانیاما).

 

مسابقه سه امتیازی

تداوم قهرمانی لیلرد در ال استار

دیمین لیلرد برای دومین سال متوالی قهرمان مسابقه سه امتیازی آل استار شد. او از زمان جیسون کاپونو در سال های 2007 و 2008 به اولین شوتزنی تبدیل شد که از عنوان خودش دفاع می کند. در فینال این رویداد که با حضور سه بازیکن (کارل آنتونی تاونز و تری یانگ) برگزار شد. ملیک بیزلی، تایریس هلیبرتن، جیلن برانسن، لاری مارکانن و داناوان میچل دیگر شرکت کنندگان این مسابقه بودند.

 

مسابقه اسلم دانک

مک مک لانگ بهترین دانک زن نمایشی جهان

یک بار دیگر بازیکنان NBA ما را از تماشای یک اسم دانک کانتست جذاب محروم کردند و یک بازیکن از جی لیگ، شب را با دانک های زیبایش نجات داد. اوبی تاپین جونیور و هایمه هاکز در دور اول کنار رفتند تا مک مک لانگ و جیلن براون به فینال برسند. مک لانگ در فینال ابتدا از روی دو نفر پرید و پس از آن هم با دانک زدن روی شکیل اونیل، برای دومین سال متوالی قهرمان مسابقه اسلم دانک لقب گرفت. جیلن براون دست چپش را داخل دستکش سفیدی قرار داد و با همان دانک زد تا به انتقادات (براون دست چپ ضعیفی دارد) پاسخ بدهد، اما نمایش او با دانک 50 امتیازی (امتیاز کامل) مک مک لانگ بی تاثیر شد و تماشاگران هم از عملکرد او استقبال نکردند.

 

رویداد ویژه، بهترین شوتزن مرد مقابل بهترین شوتزن زن

فرقی ندارد استف کری بهترین است

برای اولین بار در تاریخ، یک مرد و یک زن در آل استار مقابل هم قرار گرفتند. استفن کری، رکورددار سه امتیازی تاریخ NBA در مقابل سابرینا یونسکو، بهترین شوتزن WNBA و رکورددار شوت سه امتیازی آل استار. سابرینا تصمیم گرفت از پشت خط سه امتیازی NBA شوت بزند، خطی که نسبت به خط سه امتیازی لیگ زنان از سبد دورتر است و البته که از توپ مخصوص WNBA استفاده کرد. بهترین شوتزن لیگ زنان با عملکرد فوق العاده خودش و کسب 26 امتیاز، استف را که قرار بود به عنوان دومین نفر شوت بزند تحت فشار گذاشت.

استفن کری اما بهترین شوتزنی است که تا به حال توپ بسکتبال را لمس کرده و همانطور که گفته بود، قرار نبود این مسابقه را واگذار کند. کری 29 امتیاز گرفت و در نهایت قهرمان این رویداد نمایشی لقب گرفت. پول حاصل از این شوت ها به خیریه اهدا می شود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال