فوتبال ایران

4910
شجاعی: تیم ملی برنامه‌ریزی منطقی و اصولی ندارد/ چالش جدید را دوست دارم

شجاعی: تیم ملی برنامه‌ریزی منطقی و اصولی ندارد/ چالش جدید را دوست دارم

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: تیم ملی در جام ملت‌ها برنامه‌ریزی منطقی و اصولی نداشت؛ نمی‌خواهم دخالت کنم چرا که کارشناسان باید نظر بدهند و انتظارات باید به اندازه باشد.

به گزارش ایران ورزشی؛ مسعود شجاعی امروز (یکشنبه) در حاشیه تمرین تیم هوادار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سه یا چهار بازی است که کارم را با تیم هوادار آغاز کردم و اردوی‌های خوبی را پشت سرگذاشتیم و پس از اعلام سرمربی‌گری به صورت رسمی ۲ تا سه روز شروع کردیم.

وی بیان کرد: در خصوص جایگاه هوادار در لیگ برتر، پیش‌بینی‌ سخت و کلیشه‌ای است. تیم‌های خوبی در لیگ هستند البته ظرفیت تیم هوادار نه اینکه از قبل گفته بودم باوجود ترکیبی از بازیکنان خوب، با کیفیت و جوان تا آخر فصل خیلی بیشتر از آنها می‌شنویم این ترکیب اگر خوب مدیریت شود اتفاقات خوب و بیشتر از حد تصور برای هوادار اتفاق خواهد افتاد.

وی در خصوص بازنشستگی‌اش از فوتبال ملی نیز گفت: قبلا هم به آن فکر می‌کردم خیلی سخت بود. اکنون با آن کنار آمدم؛ من عاشق فوتبال هستم و زندگی‌ام با فوتبال است.

وی در خصوص تجربه حضور تراکتور نیز اظهار داشت: تجربه بزرگی برای من بود که قیمتی نمی‌توان برایش گذاشت. تراکتور هواداران با شور زیادی دارد، همان فشار هوادار و کنترل کردن آن سخت است، خدا را شکر تجربه خوبی است و کمک می‌کند ایراداتم را برطرف کنم تا بتوانم بهتر کار کنم.

شجاعی در خصوص برخی پیشنهادات تیم‌ها به بازیکنان هوادار نیز گفت: تنها در نیم فصل دوم توانستیم پورعلی را به تیم اضافه کنیم، شرایط باشگاه به گونه‌ای نیست بازیکن بگیریم و باید بازیکنان خودمان را نگه داریم. مهدی گودرزی و چند نفر از بچه دیگر، پیشنهاد دارند که با توجه به شرایط باید آنها را حفظ کنیم.

وی در خصوص اینکه بی سروصدا از تیم ملی خدا حافظی کرد، خاطر نشان کرد: زمانی که برخی بزرگان بی سرو صدا خداحافظی کردند نه رسم و نه بدعت است بلکه من انتظاری ندارم و طبق روال پیش رفتم.

کاپیتان سابق تیم ملی در خصوص ناکامی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا گفت: با تیم ملی نبودیم نمی‌توانم نظر بدهم. باید موضوعی را بگویم البته نه برای این تیم بلکه برای تیم‌های ملی؛ ما در سال‌های قبل و رده‌های مختلف، چه کاشته‌ایم که بخواهیم برداشت کنیم. نزدیک جام ملت‌ها و جام جهانی بازی دوستانه فشرده انجام می‌دهیم. فکر می‌کنم برنامه‌ریزی منطقی و اصولی نداشتیم و من نمی‌خواهم دخالت کنم چرا که کارشناسان باید نظر بدهند و انتظارات باید به اندازه باشد.

شجاعی در خصوص شکست تیم ملی مقابل قطر نیز توضیح داد: نمی‌توان گفت که کم انگیزه شدیم، بحث آن مفصل است و جا و زمان آن نیست. استرالیا را در سال ۸۷ بردیم و آمریکا را هم در جام جهانی شکست دادیم و حتی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز مراکش از پیش رو برداشتیم؛ هر چند وقت یکبار یک اتفاق اینگونه داریم چون برنامه‌ریزی نشده است و توانایی بچه‌ها و کادر فنی مشخص نیست و برنامه‌ریزی بلند و طولانی مدت نداریم. اتفاقات خوب هر چند وقت یک‌بار در فوتبال کشورمان داریم.

وی همچنین در خصوص ابقا قلعه‌نویی در تیم ملی فوتبال نیز گفت: فدراسیون پشت قلعه‌نویی ماند و تا به کارش ادامه دهد و این نکته مثبتی است. این خوب نیست که هر بار یک نفر نتیجه خوب یا بد گرفت، او جابجا کنیم چرا که به تیم ملی ضربه ‌می‌زند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران