منهای فوتبال

4925
شناگر حرفه‌ای در مجموعه انقلاب درگذشت

شناگر حرفه‌ای در مجموعه انقلاب درگذشت

یکی از مراجعه کنندگان به استخر مجموعه انقلاب به دلیل تشنج زیر آب جان خود را از دست داد.

به گزارش ایران ورزشی؛ خبر غرق شدن یکی از افراد حاضر در استخر مجموعه انقلاب توسط رسانه‌ها ساعتی قبل منتشر شد و محمد محمدی، مدیر این مجموعه در گفت‌وگویی به این موضوع واکنش نشان داد و ماجرا را تشریح کرد. 

مدیر مجموعه ورزشی انقلاب گفت: فردی که امروز در استخر از دنیا رفت یک شناگر حرفه‌ای بود اما به دلیل تشنج در زیر آب دار فانی را وداع گفت. محمد محمدی، مدیر مجموعه ورزشی انقلاب تهران درباره فوت یک نفر در استخر آفتاب مجموعه انقلاب به تسنیم گفت: "ابتدا به خانواده‌ این عزیز تسلیت می‌گویم. واقعاً روز ناراحت کننده‌ای برای ما بود. ساعت 9:30 صبح این خبر به ما داده شد و در استخر حاضر شدیم و پیگیری کردیم. گزارش اولیه الان به دست ما رسیده است. نام فردی که از دنیا رفته، علیرضا بمبئی است که عضو مجموعه ما بوده به‌صورت حرفه‌ای در این استخر شنا می‌کرد. 

او شناگر حرفه‌ای بوده و امروز هم با یکی از دوستانش به استخر آمد. ظاهراً بیماری زمینه‌ای داشته و متأسفانه در یک لحظه در آب تشنج می‌کند. خیلی سریع او را از آب بیرون می‌آوردند ولی چون تشنج در آب رخ داده بود احیا جواب نمی‌دهد. به نیروی انتظامی اطلاع دادیم و سریع آمد و صورت جلسه شد و بعد هم پزشکی قانونی جنازه را برد تا نظر کارشناسی بدهد."

محمدی در واکنش به این شایعه که غریق نجات‌ها در محل وقوع حادثه حضور نداشتند، گفت: "غریق نجات‌ها حضور داشتند. ضمن اینکه او شناگر حرفه‌ای بود. در مجموعه آفتاب چند استخر داریم که یکی از آنها برای حرفه‌ای‌ها است. این فرد هم در همان مجموعه حرفه‌ای حضور داشته اما چون تشنج زیر آب اتفاق افتاده احیا جواب نداد."


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال