فوتبال ایران

4930
نامجومطلق: آقامحمدی با کمک پیشکسوتان نکونام و خطیر را آشتی دهد

نامجومطلق: آقامحمدی با کمک پیشکسوتان نکونام و خطیر را آشتی دهد

مجید نامجو مطلق، پیشکسوت استقلال معتقد است که آقای آقامحمدی، عضو شناخته شده هیات مدیره استقلال می‌تواند خطیر و نکونام را آشتی دهد.

حمیدرضا عرب، اختلاف میان مدیرعامل و سرمربی استقلال موجب نگرانی‌های بسیاری شده و بیم آن می‌رود که ادامه این اختلاف‌ها منجر به سقوط استقلال از صدرجدول شود. مجید نامجو مطلق، پیشکسوت باشگاه استقلال عمیقا نگران آینده این باشگاه است واعتقاد دارد اگر میان خطیر و نکونام وفاق ایجاد نشود، استقلال با مشکلات جدی مواجه خواهد شد. مطلق با اشاره به این موضوع مهم که استقلال از نظرفنی هیچ مشکلی پیش رو ندارد و صدرنشینی موید توانمندی این باشگاه درحوزه فنی است، دو طرف را به آشتی دعوت کرد. مطلق یک پیشنهاد جالب توجه هم دارد.

_استقلال باردیگر درخانه برد وبه صدرنشینی خود ادامه داد. پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان هرچند دشوار اما رکورد صد در صد پیروزی در روزهای میزبانی را حفظ کرد.

استقلال حقیقتا از لحاظ فنی هیچ مشکلی ندارد و جواد نکونام کارش را به خوبی انجام داده و بازیکنان نیز تلاش قابل تقدیری انجام داده‌اند. من از لحاظ فنی هیچ مشکلی در استقلال نمی‌بینم و امیدوارم این روند در لیگ ادامه داشته باشد. استقلال دو بازی بسیار سخت مقابل ملوان و بعد از آن سپاهان پیش رو دارد و باید دراین دو بازی به نتیجه مناسب دست یابد.

_مصاحبه اخیر سرمربی استقلال درباره برخی اختلافات با مدیرعامل اما بار دیگر کانون استقلال را متشنج کرد. ظاهرا اختلاف‌ها میان دو طرف پا برجا است.

تنها نگرانی من هم همین است که اختلافات به استقلال لطمه بزند. همان طور که گفتم از لحاظ فنی هیچ مشکلی در استقلال وجود ندارد. اما مشکلات حاشیه‌ای وجود دارد که به آینده تیم لطمه وارد می‌کند. شما نباید روی این اصل تردید کنید که تیمی موفق می‌شود که تمام ارکانش درکنار هم تلاش کنند و درراه رسیدن به اهداف گام بردارند. متاسفانه دراین چند وقت خبرهای خوبی از روابط نکونام و خطیر به گوش ما نمی‌رسد و همه را نگران کرده است. سوال ما هم این است که چرا میان سرمربی و مدیرعامل این اندازه چالش وجود دارد؟!

_اوایل فصل هم این مشکلات وجود داشت اما نشستی با حضور برخی بزرگان برگزار شد و به ظاهر مشکلات دو طرف حل شد.

ما هم امیدوار بودیم که آن نشست ابتدای فصل درایجاد روابط مطلوب میان نکونام و خطیر تاثیرمثبت بگذارد. کار خوبی ابتدای فصل انجام شد وبزرگان استقلال این دو را کنارهم نشاندند و آشتی کردند اما متاسفانه دوباره ماجرا به حالت اول بازگشت و اختلافات شروع شد. واقعا حیف است درفصلی که استقلال نتایج قابل قبولی به دست آورده و خوب نتیجه گرفته این اتفاقات رخ دهد و به خاطر مشکلات درونی تیم به سمت حاشیه پیش برود.

_پیشنهاد شما به عنوان عضوی قدیمی از این باشگاه چیست؟

به نظر من آقای آقامحمدی که از استخوان خرد کرده‌های حوزه مدیریت در باشگاه استقلال است می‌تواند به این مشکلات پایان دهد و با یک اقدام ضرب الاجلی و سریع دو طرف را کنار هم بنشاند و با آن‌ها صحبت کند تا دیگر درباره هم دررسانه‌‌ها اظهار نظر نکنند. آقای آقا محمدی سال‌ها قبل در باشگاه استقلال بوده و با فضای این باشگاه کاملا آشنا است. ایشان با توجه به تجربیاتش می‌تواند از دیگر بزرگان باشگاه استقلال هم کمک بگیرد و طی یک نشست صمیمی با حضور بزرگان یک بار برای همیشه اختلافات کنار گذاشته شود. به نظر من آقای آقا محمدی باید نقش محوری دراین ماجرا بازی کند تا شاید دیگر شاهد این اختلافات نباشیم.

_جبهه گیری برخی گروه‌های هواداری علیه مدیریت قدری کاررا دشوار کرده است.

چیزی جز اتحاد به موفقیت استقلال کمک نخواهد کرد. از نظرمن نباید توجهی به این مسائل داشت. اگر نکونام و خطیر دست در دست هم بدهند وهیات مدیره نیز به خوبی این دو را حمایت کند هیچ کس نمی‌تواند جلودار موفقیت استقلال در لیگ برتر شود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران