منهای فوتبال

5032
براتی: پرداختی‌های ویلموتس انجام شده است؛ به باشگاه‌ها کمک می‌کنیم

براتی: پرداختی‌های ویلموتس انجام شده است؛ به باشگاه‌ها کمک می‌کنیم

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، گفت: تا جاییکه می‌دانم پرداختی‌های مارک ویلموتس انجام شده اما اطلاع دقیقی از شرایط این پرونده حساس ندارم.

به گزارش ایران ورزشی؛ احمدرضا براتی  در پاسخ به سئوالی مبنی براینکه گفته می‌شود استقلال و پرسپولیس به دلیل عدم دریافت مجوز حرفه‌ای نمی‌توانند فصل آینده در آسیا حضور داشته باشند، اظهار داشت: فدراسیون به وظایف ذاتی خودش در راستای ارتقاء سطح باشگاه‌داری در کشور عمل می‌کند و در بخشی که فدراسیون بتواند کمکی به تمام باشگاه‌های سطح کشور داشته باشد، انجام می‌دهد.

وی افزود: با این حال ضوابطی است که از سوی کنفدراسیون آسیا برای باشگاه‌های متقاضی دریافت مجوز حرفه‌ای و حضور در آسیا مطرح شده که در توان فدراسیون نیست. ضوابطی چون زیرساخت‌ها، اصلاح چارت داخلی و پرداخت بدهی‌ها از خواسته‌های AFC بوده که دیگر دست فدراسیون نیست. می‌توانیم مشاوره بدهیم تا کارها تسهیل شود، اما برآورده کردن نیازها و تامین زیر ساخت‌ها در اختیار فدراسیون نیست.

براتی در خصوص اینکه آیا پرونده مارک ویلموتس برای همیشه بسته شده است؟ بیان کرد: تا جایی‌که می‌دانم پرداختی‌های او از سوی فدراسیون انجام شده است. اطلاعات دقیق‌تر باید از بخش مالی و دپارتمان حقوقی فدراسیون داده شود. من اطلاعی دقیقی ندارم و اجازه بدهید بیشتر از این درخصوص این پرونده حساس اظهار نظر نکنم.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال