منهای فوتبال

5085
ادامه کابوس آلکاراس با مصدومیت در ریو

ادامه کابوس آلکاراس با مصدومیت در ریو

ستاره ۲۰ ساله اسپانیایی با یک مصدومیت نابهنگام روبرو شد.

به گزارش ایران ورزشی،کارلوس آلکاراس در مرحله اول مسابقات تنیس ریو د ژانیرو از ناحیه مچ پا آسیب دید و دیدار خود را نیمه‌کاره رها کرد.

مرد دوم تنیس جهان که به مصاف تیاگو مونتیرو از برزیل رفته بود، در همان امتیاز دوم مچ پایش پیچ‌ خورد. او بلافاصله تحت مداوا قرار گرفت و تلاش کرد به بازی ادامه دهد اما در نهایت پیش از شروع گیم سوم و در حالی که نتیجه ۱-۱ مساوی بود مجبور به انصراف شد.

کارلیتوس بعد از بازی گفت که شدت مصدومیتش به حدی است که حتی هنگام راه رفتن نیز احساس درد می‌کند با این حال او ابراز امیدواری کرد که بتواند خیلی زود به رقابت‌ها برگردد. آلکاراس سال قبل نایب‌قهرمان و دو سال پیش قهرمان مسابقات ریو شده بود.

ناکامی هفته گذشته آلکاراس در بوینوس آیروس و حالا در ریو، زنگ خطری برای این ستاره جوان است که باید در ماه‌های پیش رو از امتیازات زیادی دفاع کند. او تا کمتر از دو هفته دیگر در لاس وگاس قرار است در یک دیدار نمایشی به مصاف نادال برود و بعد از آن برای دفاع از عنوان قهرمانی خود راهی ایندین ولز خواهد شد.

آلکاراس از زمان قهرمانی در ویمبلدون نتوانسته جام دیگری فتح کند و آخرین حضور او در فینال به مسابقات سینسیناتی در اواسط تابستان گذشته بر می‌گردد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال