فوتبال ایران

5117
شباب الاهلی بهترین هافبک دفاعی ایران را خرید

واکنش روزنامه‌های اماراتی به جذب عزت‌اللهی:

شباب الاهلی بهترین هافبک دفاعی ایران را خرید

روزنامه‌های اماراتی به خرید جدید شباب الاهلی و جذب سعید عزت اللهی واکنش نشان دادند.

به گزارش ایران ورزشی به نقل از ورزش سه؛ سعید عزت اللهی روز گذشته با عقد قراردادی رسمی به تیم شباب الاهلی پیوست. بازیکن ملی پوش باشگاه وایله دانمارک که در 6 ماه پایانی قراردادش بود، راهی امارات شد تا برای قهرمان فصل قبل ادنوک لیگ به میدان رود.

روزنامه‌های اماراتی در شماره امروز خود به خرید جدید شباب الاهلی پرداخته‌اند و به صورت گسترده حضور عزت اللهی در این تیم را پوشش داده‌اند.

روزنامه الخلیج نوشت: شباب الاهلی موفق شد سعید عزت اللهی هافبک دفاعی ایرانی را به جمع بازیکنان خود اضافه کند و او روز سه شنبه برای پیوستن به شوالیه‌ها، قراردادش را امضا کرد. عزت اللهی یکی از بهترین هافبک‌های دفاعی حال حاضر کشورش محسوب می‌شود که اخیراً با تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا در قطر حضور داشت. این بازیکن 27 ساله در تیم وایله دانمارک بازی می‌کرد.

روزنامه البیان نیز نوشت: شباب الاهلی مراحل عقد قرارداد با سعید عزت اللهی بازیکن ایرانی تیم وایله دانمارک را تکمیل کرد تا سومین قرارداد شوالیه‌های دبی در فصل نقل و انتقالات زمستانی انجام شود. پس از اینکه این بازیکن با تیم ملی کشورش در جام ملت‌های آسیا در قطر درخشید، انتظار می‌رود این قرارداد قدرت بیشتری به خط هافبک شباب الاهلی بیافزاید. سعید (27 ساله) با سابقه حضور در تیم سوم باشگاه اتلتیکو مادرید اسپانیا، سابقه خوبی در رزومه‌اش و حضور در ورزشگاه‌ها را دارد. او همچنین با بیش از یک تیم در لیگ روسیه بازی کرده و تجربیات حرفه‌ای با باشگاه انگلیسی ردینگ داشته است. او برای تیم‌های اوپن بلژیک و الغرافه قطر نیز بازی کرده است.

روزنامه امارات الیوم نیز به این خبر پرداخت و نوشت: شباب الاهلی مراحل قرارداد با سعید عزت اللهی بازیکن ایرانی از باشگاه وایله دانمارک را تکمیل کرده است. عزت اللهی یکی از بهترین هافبک‌های دفاعی حال حاضر تیم ملی ایران به حساب می‌آید و اخیرا به همراه کشورش در جام ملت‌های آسیا در قطر حضور داشت. این بازیکن 27 ساله دوران پرمشغله‌ای دارد، زیرا تجربه حضور در تیم سوم اتلتیکو مادرید را داشت، در حالی که برای چند تیم در لیگ روسیه به میدان رفت، او همچنین به صورت حرفه‌ای در ردینگ انگلیس بازی کرد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران