فوتبال جهان

5278
کره بعد از کلینزمن با سرمربی موقت ادامه می‌دهد!‏

یا مربی اولسان هیوندای یا اف‌سی سئول

کره بعد از کلینزمن با سرمربی موقت ادامه می‌دهد!‏

کمیته تیمهای ملی فدراسیون کره جنوبی اعلام کرد بعد از اخراج یورگن کلینزمن برای تیم ‏ملی این کشور سرمربی موقت تعیین خواهد شد. ‏

به گزارش ایران ورزشی ؛ بعد از اخراج یورگن کلینزمن به دلیل آنچه عملکرد و نتایج ضعیف در جام ملتهای آسیا عنوان شد فوتبال کره جنوبی منتظر بود تا نام سرمربی بعدی تیم ملی این کشور از طرف فدراسیون اعلام شود.

اما کمیته تیمهای ملی فدراسیون فوتبال کره جنوبی امروز اعلام کرد به زودی نام یک مربی به عنوان سرمربی موقت کره اعلام می‌شود. بر اساس اعلام این کمیته این سرمربی موقت در دیدار ماه آینده مقابل تایلند در مقدماتی جام جهانی روی نیمکت کره جنوبی خواهد نشست.

دومین جلسه کمیته تیمهای ملی کره جنوبی امروز در سئول با هدف بحث و تصمیم‌گیری درباره سرمربی جدید تیم ملی این کشور برگزار شد. بر خلاف جلسه اول که سه روز پیش برگزار شده بود جلسه امروز کاملا پشت درهای بسته برگزار شد و در پایان، مصوبات جلسه در یک نشست خبری به رسانه‌ها اطلاع داده شد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال کره در این نشست خبری اعلام کرد که به زودی سرمربی موقت کره مشخص خواهد شد و او دست‌کم در بازی مقابل تایلند هدایت این تیم را به عهده خواهد داشت.

در این نشست اعلام شد که اعضای کمیته تیمهای ملی در جلسه امروز به این نتیجه رسیدند که تا پیش از بازی مقابل تایلند زمان کافی برای انتخاب سرمربی دائمی وجود ندارد و بهتر است سکان هدایت تیم به یک مربی موقت سپرده شود. از هونگ میونگ بو، سرمربی فعلی اولسان هیوندای و کیم کی دونگ، سرمربی اف‌سی سئول به عنوان گزینه‌های سرمربی موقت کره اسم برده شده است.

منبع : ورزش3


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان